До соціально-побутових пісень належать усі пісні в рядку:
Традиційна коломийка складається із ….
Пісня «Стоїть явір над водою» належить:
Укажіть, що зображується в суспільно-побутових піснях
Виберіть точне визначення історичній повісті:
У якому столітті відбувалися події, описані в повісті«Захар Беркут» Івана Франка?
Чий це портрет: «…був мужчина, як дуб. Плечистий, підсадкуватий, з грубими обрисами лиця і грубим, чорним волоссям, він і сам подобав на одного з тих злющих тухольських медведів, яких їхав воювати»?
Ідея твору І. Франка «Захар Беркут» це —
Щоб забезпечити татарам вільний вихід із котловини, Т. Вовк вирішив:
Захар Беркут, звертаючись до громади, зазначив, що вона отримала перемогу над ворогом завдяки:
Назвіть героїв твору "Захар Беркут"
Що навчила тухольців робити Мирлослава, аби перемогти монголів?
"Захар Беркут" - це повість:
Чому повість "Захар Беркут" є історичною?
Тема твору І. Франка «Захар Беркут» це —
Героя якої пісні мати спочатку проганяла з дому, а потім кликала повернутися?
Від якого дикого звіра допоміг Максим врятуватися Мирославі?
Хто має владу у Тухлі, за словами Максима?
Кого дали тухольці Тугарину Вовку за провідника на лови?
За що тухольська громада гнівається на боярина?
Пета, старший монгольський начальник, вручив Мирославі при першій зустрічі
Кому приснився дивний сон? Що "... немов нині їх дорічне свято "Сторожа", і вся громада зібрана довколакаменя при вході тухольської тіснини..."
"Щоб з’єднати в одних руках силу народу, треба ослабити силу народу. Щоб одному надати велику власть над народом, треба кожній громаді відібрати її свободу, треба розбити громадські зв’язки, обезоружити громадські руки". Це слова ...
Захар Беркут дізнається, що Максим вижив, потім (9 розділ)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома