Контрольна робота №1 з теми: «Вступ. Казки народів світу». Різнорівневі завдання. 5 клас

Додано: 18 червня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 211 разів
11 запитань
Запитання 1

1. Термін «фольклор»  означає:



варіанти відповідей

а) народна пісня

б)народна мудрість, знання

в) народна книга

г) усна народна творчість

Запитання 2

2. Існують такі види казок:



варіанти відповідей

А)чарівні, про тварин, соціально-побутові;

б)грайливі, чарівні, про тварин;

в)соціально- побутові, про людей, про тварин.

Запитання 3

3.Шакал Чандарава із казки «Фарбований шакал» вскочив у бочку з фарбою кольору:

 



варіанти відповідей

а) фіолетового 

б) синього 

в) червоного

г) зеленого

Запитання 4


 

4.Укажи країну, яка є батьківщиною казки «Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»:

 


варіанти відповідей

а) Франція

 


б) Японія

 в) Індія

г) Україна

Запитання 5

5.Які чарівні властивості мав пензлик Маляна:

 


 

варіанти відповідей

а) Міг літати до хмар 

б) Міг робити господаря пензлика високим 

в) Речі, намальовані цим пензликом ставали справжніми

г) Речі, намальовані цим пензликом перетворювалися на золото

Запитання 6

6.Вислів «Хто хоче знати майбутнє, мусить добре знати минуле» -це:

варіанти відповідей

А) прислів’я           


 Б) приказка            

 В) загадка

Запитання 7


7.   Яким чином допомагав Маляна бідним селянам?


варіанти відповідей

А) малював раритет

Б) садив рис

В)прибирав у хаті

Запитання 8

8.Як називається послідовність подій у творі? 

варіанти відповідей

А) сюжет

Б) композиція

В) кульмінація

Запитання 9

9. До якої з казок належить ця ілюстрація

варіанти відповідей

"Хлопчик-Мізинчик"

" Хлопчик- Персик"

"Синдбад-мореплавець"

Запитання 10

10.  Яка характерна риса казки?

варіанти відповідей

А) бідні стають багатіями

Б) перемога добра над злом

В) сила перемагає все

Запитання 11

Які художні засоби використовують у казках

варіанти відповідей

А) епітети постійні

Б) уособлення

В) метафори

Г) порівняння

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест