Контрольна робота 1. За темами «Необхідність і суть фінансів», «Фінансова система», «Фінанси як наука»

Додано: 23 вересня 2021
Предмет:
Тест виконано: 181 раз
30 запитань
Запитання 1

Тест 1. Що становить предмет фінансової науки -

варіанти відповідей

А) розподільні відносини, які виникають у відтворювальному циклі на стадії розподілу, безпосередньо пов’язані з розподілом і перерозподілом валового внутрішнього продукту та за допомогою розподілу впливають на всі інші стадії відтворювального циклу;

Б) сукупність фінансових відносин, що виникають на різних етапах розподілу і перерозподілу валового внутрішнього продукту, різних рівнях економічної системи, між різними суб’єктами відносин та економічною основою яких є рух вартості у її грошовій формі;

В) формування і використання централізованих і децентралізованих грошових коштів усіх суб’єктів для забезпечення відповідного рівня соціально-економічного розвитку суспільства та задоволення економічних інтересів членів суспільства;

Г) немає правильної відповіді. 


Запитання 2

Тест 2. Як характеризується сутність фінансів за «явищем» -  


варіанти відповідей

А) відображають сукупність економічних відносин, пов'язану із розподілом та перерозподілом ВВП, а в окремих випадках й національного багатства країни з метою формування фінансових ресурсів та створення фондів грошових коштів і їхнього використання для забезпечення соціально-економічного розвитку суспільства;


Б) об'єктивна економічна категорія за умови прийняття законодавчих та нормативних актів набувають матеріального вираження у русі розподіленої вартості як за допомогою конкретних видів доходів, надходжень, нагромаджень, відрахувань, видатків, витрат тощо, так і за допомогою руху фінансових ресурсів у загальному;


В) відображають кінцеву мету розподільних і перерозподільних процесів - формування і використання фондів грошових коштів;


Г) немає правильної відповіді. 


Запитання 3

Тест 3. Як характеризується сутність фінансів за «формою» -


варіанти відповідей

А) відображають сукупність економічних відносин, пов'язану із розподілом та перерозподілом ВВП, а в окремих випадках й національного багатства країни з метою формування фінансових ресурсів та створення фондів грошових коштів і їхнього використання для забезпечення соціально-економічного розвитку суспільства;

Б) об'єктивна економічна категорія за умови прийняття законодавчих та нормативних актів набувають матеріального вираження у русі розподіленої вартості як за допомогою конкретних видів доходів, надходжень, нагромаджень, відрахувань, видатків, витрат тощо, так і за допомогою руху фінансових ресурсів у загальному;

В) відображають кінцеву мету розподільних і перерозподільних процесів - формування і використання фондів грошових коштів;

Г) немає правильної відповіді.

Запитання 4

Тест 4. Як характеризується сутність фінансів за «змістом » -


варіанти відповідей

А) відображають сукупність економічних відносин, пов'язану із розподілом та перерозподілом ВВП, а в окремих випадках й національного багатства країни з метою формування фінансових ресурсів та створення фондів грошових коштів і їхнього використання для забезпечення соціально-економічного розвитку суспільства;

Б) об'єктивна економічна категорія за умови прийняття законодавчих та нормативних актів набувають матеріального вираження у русі розподіленої вартості як за допомогою конкретних видів доходів, надходжень, нагромаджень, відрахувань, видатків, витрат тощо, так і за допомогою руху фінансових ресурсів у загальному;

В) відображають кінцеву мету розподільних і перерозподільних процесів - формування і використання фондів грошових коштів;

Г) немає правильної відповіді.

Запитання 5

Тест 5. Валовий внутрішній продукт є -


варіанти відповідей

А) об’єктом розподілу;

Б) суб’єктом розподілу;

В) предметом розподілу;

Г) немає правильної відповіді. 

Запитання 6

Тест 6. Сутність первинного розподілу полягає у - 

варіанти відповідей

А) розподілі доданої вартості і формуванні первинних доходів суб'єктів, які беруть участь у створенні ВВП;

Б) створенні й використанні централізованих фондів;

В) використанні загальнодержавних фондів на розвиток пріоритетних галузей економіки, соціально-культурні заходи, соціальний захист, оборону, управління тощо;

Г) немає правильної відповіді. 

Запитання 7

Тест 7. За своєю «сутністю» фінанси -


варіанти відповідей

А) відображають сукупність економічних відносин, пов'язану із розподілом та перерозподілом ВВП, а в окремих випадках й національного багатства країни з метою формування фінансових ресурсів та створення фондів грошових коштів і їхнього використання для забезпечення соціально-економічного розвитку суспільства;

Б) об'єктивна економічна категорія за умови прийняття законодавчих та нормативних актів набувають матеріального вираження у русі розподіленої вартості як за допомогою конкретних видів доходів, надходжень, нагромаджень, відрахувань, видатків, витрат тощо, так і за допомогою руху фінансових ресурсів у загальному;

В) відображають кінцеву мету розподільних і перерозподільних процесів - формування і використання фондів грошових коштів;

Г) немає правильної відповіді. 

Запитання 8

Тест 8. Сутність перерозподілу полягає у -


варіанти відповідей

А) розподілі доданої вартості і формуванні первинних доходів суб'єктів, які беруть участь у створенні ВВП;

Б) створенні й використанні централізованих фондів;

В) використанні загальнодержавних фондів на розвиток пріоритетних галузей економіки, соціально-культурні заходи, соціальний захист, оборону, управління тощо;

Г) немає правильної відповіді. 

Запитання 9

Тест 9. Фінанси - це


варіанти відповідей

А) це одна із важливих складових частин практично кожного виду діяльності;

Б) діяльність суб'єктів, що пов'язана з проведенням мобілізації, розподілу і використання фінансових ресурсів задля реалізації певної мети;

В) сукупність економічних відносин, що виникають у процесі формування та використання централізованих і децентралізованих грошових фондів;

Г) це сукупність фондів, які приймають участь в забезпеченні діяльності суб'єктів і здійснюють обіг в грошовій формі.

Д) немає правильної відповіді.

Запитання 10

Тест 10. До функцій фінансів відноситься:


варіанти відповідей

А) мобілізація, розподіл, використання, контроль;

Б) розподіл, використання, контроль, придбання;

В) використання, контроль, придбання, перерозподіл;

Г) немає правильної відповіді.

Запитання 11

Тест 11. Фінансова система – це

варіанти відповідей

А) розподіл мобілізованих ресурсів за різними напрямками з метою забезпечення певної діяльності;

Б) сукупність фінансових операцій, які проводяться суб'єктами фінансової діяльності з використанням певного фінансово-кредитного механізму;

В) сукупність способів, форм та інструментів, які прийняті до використання в процесі проведення фінансових операцій;

Г) немає правильної відповіді.


Запитання 12

Тест 12. До державних фінансів належать:


варіанти відповідей

А) державний бюджет, державні цільові фонди, державний кредит, державні підприємства і установи, спільні підприємства;

Б) індивідуальні підприємства, приватні підприємства, колективні підприємства спільні підприємства;

В) домогосподарств, суб’єктів підприємницької діяльності, спільні підприємства;

Г) юридичні особи, фізичні особи, резиденти, нерезиденти;

Д) немає правильної відповіді.

Запитання 13

Тест 13. Яку стадію суспільного виробництва вирощають фінанси -

варіанти відповідей

А) розподіл;

Б) обмін;

В) споживання;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 14

Тест 14. Хто з перерахованих вчених безпосередньо ввів у обіг термін «фінанси» -

варіанти відповідей

А) А. Сміт;

Б) Жан Боден;

В) Д.Кене;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 15

Тест 15. Фінансова наука це

варіанти відповідей

А) суспільно-економічна наука, що вивчає сукупність фінансових явищ, пов'язаних з розподілом і перерозподілом ВВП;

Б) пізнання дії об'єктивних економічних законів і закономірностей розвитку суспільства у сфері фінансів, передання результатів наукових досліджень для практичної реалізації;

В) спеціалізована галузь наукових знань, наукова діяльність, спрямована на вивчення фінансів у теоретичному і практичному аспектах, а також форм організації і функціонування їхніх окремих інститутів;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 16

Тест 16. Суб’єкт фінансової науки -

 

варіанти відповідей

А) вчені, наукові працівники, науково-педагогічні працівники, наукові установи, наукові організації, вищі навчальні заклади III—IV рівнів акредитації, громадські організації у сфері фінансової наукової діяльності;

Б) суспільство;

В) теоретичне відтворення об'єктивної фінансової дійсності, тих суттєвих зв'язків та відношень, які підлягають безпосередньому вивченню у процесі фінансового наукового дослідження і е головними, визначальними для конкретного дослідження;

Г) немає правильної відповіді

Запитання 17

Тест 17. Фінансова думка -

варіанти відповідей

А) впорядкований процес одержання знань, їхньої організації та систематизації у світлі певної парадигми, а також сума знань про явища міжнародних, державних та приватних фінансів і достовірно встановлені закономірності їх функціонування;

Б) інтелектуальний процес у будь-якій стадії пізнання фінансових явищ та з будь-яким результатом - від гіпотези до достовірного знання;

В) певний спосіб розуміння, тлумачення, інтерпретації фінансових положень, ідей, явищ, процесів, головний погляд на них, сукупність ідей їх системного висвітлення;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 18

Тест 18. Фінансова доктрина -

варіанти відповідей

А) систематизоване вчення про фінанси, як цілісна концепція, сукупність принципів;

Б) певний спосіб розуміння, тлумачення, інтерпретації фінансових положень, ідей, явищ, процесів, головний погляд на них, сукупність ідей їх системного висвітлення;

В) впорядкований процес одержання знань, їхньої організації та систематизації у світлі певної парадигми, а також сума знань про явища міжнародних, державних та приватних фінансів і достовірно встановлені закономірності їх функціонування;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 19

Тест 19. Якому етапу еволюційного розвитку фінансів притаманна наступна характеристика «формування розгалуженої структури фінансової системи; поява нових сфер і ланок фінансової системи; високий регулювальний вплив на економіку; високий рівень перерозподілу національного доходу через фінансову систему» -

варіанти відповідей

А) нерозвинена форма фінансів;

Б) розвиток державності;

В) універсальність фінансових відносин;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 20

Тест 20. Об’єкт фінансової науки -

варіанти відповідей

А) вчені, наукові працівники, науково-педагогічні працівники, наукові установи, наукові організації, вищі навчальні заклади III—IV рівнів акредитації, громадські організації у сфері фінансової наукової діяльності;

Б) суспільство;

В) теоретичне відтворення об'єктивної фінансової дійсності, тих суттєвих зв'язків та відношень, які підлягають безпосередньому вивченню у процесі фінансового наукового дослідження і е головними, визначальними для конкретного дослідження;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 21

Тест 21. Якому етапу еволюційного розвитку фінансів притаманна наступна характеристика «створення різних загальнодержавних фондів грошових коштів; поява нових джерел доходів держави; система грошових відносин пов’язана з формуванням і використанням цих фондів; використання коштів на виробничі цілі; розвиваються державні фінанси, державний кредит, страхування, оподаткування; законодавче оформлення бюджетних відносин, поява фінансового та бюджетного права»

варіанти відповідей

А) нерозвинена форма фінансів;

Б) розвиток державності;

В) універсальність фінансових відносин;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 22

Тест 22. Скільки існує етапів розвитку фінансової науки -

варіанти відповідей

А) 4;

Б) 5;

В) 6;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 23

Тест 23. Фінансова концепція -

варіанти відповідей

А) певний спосіб розуміння, тлумачення, інтерпретації фінансових положень, ідей, явищ, процесів, головний погляд на них, сукупність ідей їх системного висвітлення;

Б) впорядкований процес одержання знань, їхньої організації та систематизації у світлі певної парадигми, а також сума знань про явища міжнародних, державних та приватних фінансів і достовірно встановлені закономірності їх функціонування;

В) теоретичне відтворення об'єктивної фінансової дійсності, тих суттєвих зв'язків та відношень, які підлягають безпосередньому вивченню у процесі фінансового наукового дослідження і е головними, визначальними для конкретного дослідження;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 24


Тест 24. Що з перерахованого є «метою» фінансової науки -

варіанти відповідей

А) процеси та явища фінансової теорії і практики, що відображають проблемну ситуацію та обрані для дослідження;

Б) процеси розподілу і перерозподілу ВВП, формування та використання фондів грошових коштів держави та суб’єктів господарювання;

В) пізнання дії об’єктивних економічних законів і закономірностей розвитку суспільства у сфері фінансів, передання результатів наукових досліджень для практичної реалізації;

Г) немає правильної відповіді.

Запитання 25

Тест 25. Яка наведена характеристика фінансової теорії відповідає пояснювальній функції -

варіанти відповідей

А) визначення тенденцій розвитку фінансових явищ і процесів, а також передбачення їх у майбутньому;

Б) розкриття закономірностей розвитку об’єктів фінансової теорії, наукове обґрунтування цих закономірностей;

В) дослідження закономірних зв’язків між окремими частинами й елементами теоретичних положень, що дає змогу визначити принципово нові інтеграційні якості;

Г) немає правильної відповіді.  

Запитання 26

Тест 26. Що з перерахованого є «предметом» фінансової науки -

варіанти відповідей

А) процеси та явища фінансової теорії і практики, що відображають проблемну ситуацію та обрані для дослідження;

Б) процеси розподілу і перерозподілу ВВП, формування та використання фондів грошових коштів держави та суб’єктів господарювання;

В) пізнання дії об’єктивних економічних законів і закономірностей розвитку суспільства у сфері фінансів, передання результатів наукових досліджень для практичної реалізації;

Г) немає правильної відповіді

Запитання 27

Тест 27. Яка наведена характеристика фінансової теорії відповідає методологічній  функції -

варіанти відповідей

А) дослідження та вивчення фінансових явищ, що базуються на логіко-аналітичному інструментарії наукового пізнання;

Б) орієнтація фінансової теорії на впровадження результатів дослідження у практичну діяльність;

В) фінансова наука як інструмент наукового забезпечення фінансової практики;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 28

Тест 28. Що з перерахованого є «об’єктом» фінансової науки -

варіанти відповідей

А) процеси та явища фінансової теорії і практики, що відображають проблемну ситуацію та обрані для дослідження;

Б) процеси розподілу і перерозподілу ВВП, формування та використання фондів грошових коштів держави та суб’єктів господарювання;

В) пізнання дії об’єктивних економічних законів і закономірностей розвитку суспільства у сфері фінансів, передання результатів наукових досліджень для практичної реалізації;

Г) немає правильної відповіді. 

Запитання 29

Тест 29. Яка наведена характеристика фінансової теорії відповідає синтезуючій  функції -

варіанти відповідей

А) визначення тенденцій розвитку фінансових явищ і процесів, а також передбачення їх у майбутньому;

Б) розкриття закономірностей розвитку об’єктів фінансової теорії, наукове обґрунтування цих закономірностей;

В) дослідження закономірних зв’язків між окремими частинами й елементами теоретичних положень, що дає змогу визначити принципово нові інтеграційні якості;

Г) немає правильної відповіді 

Запитання 30

Тест 30. Що з перерахованого є «суб’єктом» фінансової науки -

варіанти відповідей

А) процеси та явища фінансової теорії і практики, що відображають проблемну ситуацію та обрані для дослідження;

Б) процеси розподілу і перерозподілу ВВП, формування та використання фондів грошових коштів держави та суб’єктів господарювання;

В) пізнання дії об’єктивних економічних законів і закономірностей розвитку суспільства у сфері фінансів, передання результатів наукових досліджень для практичної реалізації;

Г) немає правильної відповіді.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест