Контрольна робота 10кл. з тема:"Повторення"

Додано: 25 вересня
Предмет:
9 запитань
Запитання 1

За метою висловлювання речення бувають:

варіанти відповідей

розповідні, питальні, окличні

розповідні, питальні, неокличні

спонукальні, питальні, розповідні

Запитання 2

Визнач, яке це речення за метою висловлювання:

Яка ж твоя мама, дитинко?

варіанти відповідей

спонукальне

розповідне

питальне

неокличне

Запитання 3

Яке це речення за метою висловлювання?

Обов'язково їжте мед!

варіанти відповідей

спонукальне

неокличне

розповідне

Запитання 4

Визнач тип мовлення. "Осінь - найрізноманітніша пора року. Спочатку вона тепла та яскрава. Потім прохолодна та сумна".

варіанти відповідей

 опис

роздум

розповідь

Запитання 5

Визнач тип мовлення. "Чому осінь називать найбагатшою порою року? Думаю через те, що саме вона дарує людям різноманітні блага".

варіанти відповідей

розповідь

роздум

опис

Запитання 6

Дай визначення."______–це висловлення про певні ознаки, властивості особи, тварини, предмета чи явища"

варіанти відповідей

 опис

роздум

розповідь

Запитання 7

Теза, докази, висновки - це ключові основи якого типу мовлення?

варіанти відповідей

опис

роздум

розповідь

Запитання 8

Розповідь - це.....?

варіанти відповідей

висловлення про певні ознаки, властивості особи, тварини, предмета чи явища.

висловлення, у якому доводиться правильність чи неправильність певного твердження шляхом міркування та за допомогою аргументів.

висловлення про події, що відбулися, відбуваються чи будуть відбуватися в певній послідовності.

Запитання 9

Прочитайте текст і визначіть, до якого типу мовлення він належить:

З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ - гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке й солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, аби ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.

варіанти відповідей

опис

роздум

розповідь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест