Контрольна робота № 2 "Дієслово ІІ частина"

Додано: 13 грудня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 1144 рази
12 запитань
Запитання 1

1. Позначте рядок дієслів, кожне яких пишеться з не окремо

варіанти відповідей

А (не)вщухав, (не)хочеться, (не)вгавали

 


Б (не)пробував, (не)притомніти, (не)слухають

 

В (не)дійшов, (не)відчуваю, (не)може


 Г (не)знайшла, (не)дооцінюєте, (не)складаються

Запитання 2

2. Позначте рядок, у якому всі дієслова пишуться з ь.

варіанти відповідей

А учень стараєт..ся, ти посміхаєш..ся, дівчинка граєт..ся

 


Б курчатко вилупит..ся, вікно відчинит..ся, мені здаєт..ся

 

В дитина смієт..ся, хтось розважаєт..ся, ти навчиш..ся 


 Г комусь хочет..ся, земля прикрасит..ся, ти тривожиш..ся

Запитання 3

3. Позначте рядок, у якому всі дієслова мають закінчення -ете

варіанти відповідей

А забуд.., побач.., накаж..



 Б відпочин.., усміхн..сь, знайд..


 В розв’яж.., закінч.., прагн..


 Г змокн.., колиш.., насміл..сь

Запитання 4

4. Позначте рядок, у якому всі дієслова мають закінчення -имо.

варіанти відповідей

А причин.., почист.., замерзн..



 Б виріш.., засвіт.., усміхн..сь

 

В наліп.., вируш.., прокол..

 

Г піджив.., захист.., перевір.

Запитання 5

5.Укажіть рядок, у якому є дієслова II дієвідміни:

варіанти відповідей

А З'їсти, перемогти, іти.




Б Оцінити, придавити, зблиснути.


В Навчати, обдурити, захистити.


Г Кипіти, ловити, мріяти.

Запитання 6

6. Укажіть правильно виконаний морфологічний розбір дієслова

варіанти відповідей

А Якби мені черевики, ой пішла б я на музики.

Пішла б — дієслово, поч. форма — піти, док. вид, умовн. спосіб, мин. час, 1-ша ос., одн., перша дієвідміна, присудок.



 Б Знайди на карті Україну.

Знайди — дієслово, поч. форма — знайти, док. вид, наказ. спосіб, мин. час, 1-ша ос., одн., перша дієвідміна, присудок.


 В Українська мова належить до індоєвропейської мовної сім’ї.

Належить — дієслово, поч. форма — належати, док. вид, дійсн. спосіб, тепер. час, 3-тя ос., одн., друга дієвідміна, присудок.

 

Г Деякі з давніх книжок можна побачити в Музеї книги Києво-Печерської Лаври.

Побачити — дієслово, неозн. форма, док. вид, ІІ дієвідміна, присудок

Запитання 7

7. Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.

А Доконаний вид, майбутній час.

Б Недоконаний вид, майбутній час.

В Доконаний вид, минулий час.


1 Буду в’язати.

2 Перечитав.

3 Працюватимемо.

4 Змалюю.

5 Підписав.

6 Зроблю.

варіанти відповідей

А 3,5; В 1,4; Б 2,6

А 5,2; В 1, 6; Б 4, 3,

А 6,4; В 1, 3; Б 2, 5

А 4,1;   В 3,6;    Б 2,5

Запитання 8

8. Установити відповідність між дієсловами та їх способовими формами.

А Дійсний.

Б Умовний.

В Наказовий .


1 Поллється, задзвонить

2 Спишіть, принеси.

3 Розказала, турбують

4 Допоміг би, прийшла б.

5 Спечіть, стежте.

6 Обґрунтувала б, прибіг би.

варіанти відповідей

А 3,4; Б 2, 6; В 1,5

А 1,3; Б 4,6; В 2, 5

А 3,4; Б 5, 1; В 6, 2

А 1, 2; Б 4, 6; В 3,5

Запитання 9

9. Установити відповідність між дієсловами і способами їх творення.

А Префіксальний.

Б Суфіксальний.

В Префіксально-суфіксальний.

Г Складання слів.


1. Нявкати, рожевіти.

2 Переписати, відійти.

3 Богохульствувати, красномовити.

4 Попоїсти, провідати.

5 Столярувати, тиснути.

6 Поглиблювати, пританцьовувати.

варіанти відповідей

А 2,6; Б 1,5; В 4; Г 3

А 2,4; Б 1, 3; В 6; Г 5

А 4,5; Б 1,3; В 2; Г 6

А 2,4; Б 1,5; В 6; Г 3

Запитання 10

10.Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.

А Минулий.

Б Теперішній. .

В Майбутній.


1 Радіють, розповідають.

2 Переписав, поневолив

3 Буду допомагати, визволимо.

4 Запалив, скрикнув.

5 Аналізую, ідуть.

6 Допущу, зроблю.


варіанти відповідей

А 1,2; Б 5,3; В 4.6

А 2,4; Б 1,5; В 3,6.

А 2.3; Б 5,6; В 1,4.

А 1,5; Б 4,3; В 2,6.

Запитання 11

11. Установіть відповідність між морфологічними ознаками і прикладами дієслів.

1. 2 особа множ., док. вид, майб. час, І дієв.

2. 2 особа множ., недок. вид, майб. час, II дієв.

3. 2 особа одн., док. вид, майб. час, II дієв.

4. 2 особа одн., недок. вид, теп. час, II дієв.


А Ловитимемо

Б Садиш

В Обчислиш

Г Їсиш

Ґ Виростете

варіанти відповідей

1 Ґ ; 2 А; 3 В; 4 Г, Б

1 А ; 2 Б ; 3 Ґ; 4 В,Г

1 Ґ ; 2 А; 3 Б,В; 4 Г

1 А ; 2 Ґ ,В; 3 Б ; 4 Г

Запитання 12

12. Прочитайте текст, поставте дієслова у потрібній формі.

Природа й людина — то нерозривне ціле. Природа, (оберігати) й (остерігати) людину від злих помислів, вчинків, (робити) її благородною і щедрою, здоровою і навіть мудрою.

(Обдивитися) пильно навколо себе, і багато гарного ви (побачити) поряд.


варіанти відповідей

Природа й людина — то нерозривне ціле. Природа, оберігає й остерігає людину від злих помислів, вчинків, робила її благородною і щедрою, здоровою і навіть мудрою.

Обдивіться пильно навколо себе, і багато гарного ви побачити поряд.

Природа й людина — то нерозривне ціле. Природа, оберігає й остерігає людину від злих помислів, вчинків, робив її благородною і щедрою, здоровою і навіть мудрою.

Обдивитися пильно навколо себе, і багато гарного ви побачите поряд.

Природа й людина — то нерозривне ціле. Природа, оберігає й остерігає людину від злих помислів, вчинків, робить її благородною і щедрою, здоровою і навіть мудрою.

Обдивіться пильно навколо себе, і багато гарного ви побачити поряд.

Природа й людина — то нерозривне ціле. Природа, оберігає й остерігає людину від злих помислів, вчинків, робить її благородною і щедрою, здоровою і навіть мудрою.

Обдивіться пильно навколо себе, і багато гарного ви побачите поряд.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест