Контрольна робота № 2 з теми «Романтизм» . 9 клас

Додано: 27 листопада 2023
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Назвати основні ознаки романтизму:

варіанти відповідей

конфлікт із навколишньою дійсністю

звернення до фольклору, міфології

використання символіки, фантастики

типові характери у типових обставинах

герой-бунтар, самотній, розчарований

Запитання 2

Збірку "Книга пісень" Генріх Гейне написав під впливом:

варіанти відповідей

почуттів до своїх двоюрідних сестер

народних легенд

сонетів Петрарки

народних пісень

Запитання 3

Символом фатального кохання у вірші Г.Гейне "Не знаю, що стало зо мною..." є...

варіанти відповідей

Лорелей

Амалія

Тереза

Запитання 4

Назву збірки "Книга пісень" Гейне запозичив у ...

варіанти відповідей

Данте

Шекспіра

Петрарки

Запитання 5

У вірші Байрона "Хотів би жити знов у горах" протиставляється:

варіанти відповідей

реальність і майбутнє

віра і безнадія

реальність і світ мрій та спогадів

Запитання 6

Що є символом надії в поемі "Мазепа" Байрона

варіанти відповідей

ранок, схід сонця

кохання

степ

кінь

Запитання 7

Назва збірки поезій "Книга пісень" Генріха Гейне свідчить про зв'язок з...



варіанти відповідей

Біблією

фольклором

античністю

Запитання 8

Що вабить ліричного героя у вірші "Хотів би жити знов у горах"?


варіанти відповідей

дика, грізна, велична природа

кохана жінка

вірні друзі

Запитання 9

Поезія Байрона "Хотів би жити знов у горах" написана у формі

варіанти відповідей

монологу

діалогу

сповіді

Запитання 10

На думку Генріха Гейне, першоосновою життя є...

варіанти відповідей

дружба

мистецтво

природа

кохання

Запитання 11

Мотиви “світової скорботи” звучать у творах письменника-романтика



варіанти відповідей

Г. Гейне

Дж. Байрона

В. Гюго

А. Міцкевича

Запитання 12

З’ясуйте, що є головним об’єктом уваги Дж. Байрона в поемі “Мазепа”:

варіанти відповідей

стосунки Мазепи та Карла ХІІ

внутрішній стан героя, його почуття і переживання

історична подія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест