Зʼясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1)Незважаючи на всі зусилля, ми не зуміли(2)вчасно впоратися з (3)цим (4)нелегким завданням.
А займенник
Б прикметник
В прислівник
Г прийменник
Д дієприслівник (особлива форма дієслова)
Зʼясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні форми слів (цифра позначає наступну форму слова).
Шкода, що в (1)минулого нема дверей, а туди (2)часом так хочеться вернутись, речей (3)забутих пальцями торкнутись і обійняти ще (4)живих людей, але в минулого нема дверей.
А іменник
Б прикметник
В дієприкметник (особлива форма дієслова)
Г прислівник
Д займенник
Зʼясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні форми слів (цифра позначає наступну форму слова).
(1) Це гігантська глибока тарілка, по вінця (2)наповнена апетитними галушками, (3) що так і просяться (4) до рота.
А прикметник
Б прийменник
В займенник
Г дієслово (дієприкметник)
Д частка
Зʼясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні форми слів (цифра позначає наступну форму слова).
(1) О шостій ранку в (2)нас щоденна церемонія підняття прапора, (3) а (4)далі ми з Франческою починаємо готувати командний центр до зміни.
А прислівник
Б прийменник
B займенник
Г сполучник
Д вигук
Зʼясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Погонич зайнявся (1) своєю справою (2)і позвав Бека (3)тільки тоді, (4) коли до нього дійшла черга.
А прийменник
Б займенник
В прислівник
Г сполучник
Д частка
Зʼясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1)Ніхто з нас (2)не (3)ідеальний, тому потрібно вміти приймати себе таким , як (4)є.
А іменник
Б прикметник
В займенник
Г дієслово
Д частка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома