1. Роман "Айвенго" написав …
2. Вальтер Скотт — це видатний письменник …
3. Щит з написом "Позбавлений спадку" належить …
4. «Останній дюйм» Джеймса Олдріджа за жанром - це:
5. Що Деві довелося робити самому?
6. Чим закінчується зустріч двох воїнів (за твором Р.Кіплінга «Балада про Схід і Захід»?
7. Що пропонує Камаль Полковничому сину на знак примирення (за твором Р.Кіплінга «Балада про Схід і Захід»)?
8. До чого закликає Р.Кіплінг у «Баладі про Схід і Захід»?
9. Чому Бен узявся за підводну зйомку (за оповіданням Дж.Олдріджа «Останній дюйм»)?
10. У якому творі перегукується тема війни зі спогадами про дитинство?
11. Головний герой, Іван Терешко, втік із полону внаслідок:
12. Чому Іван і Джулія хотіли дістатися Трієсту?
13. Установити відповідність між поезіями та їх темами:
1. К. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте»
2. А. Маргул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд»
3. Б. Окуджава «До побачення, хлопчики»
А тема війни перегукується зі спогадами про щасливе дитинство;
Б засудження війни за загублену молодість тих, хто пішов на фронт;
В розповідь про почуття до коханої людини;
Г гімн патріотизму та самозреченню в ім’я Батьківщини.
14. Установити відповідність між елементами композиції та частинами твору:
1. зав’язка
2. кульмінація
3. розв’язка
4. епілог
А. кохання Івана та Джулії;
Б. сутичка героя із Зандлером, втеча із табору;
В. лист Джулії до рідних Івана;
Г. порятунок Джулії та загибель Івана;
Д. нелегкий шлях Івана та Джулії у горах.
15. Які художні засоби вжиті в рядках поезії К. Галчинського
«Пісня про солдатів з Вестерплятте»
І ті, чий слух сяга зірок,
Зір плине в даль бездонну,
Почули в небі рівний крок
Морського батальйону.
16. Поєднай героя з його реплікою
Герой
1. Айвенго
2. Іван
3. Бен
4. Полковничий син
Репліка
А "Але як ціна зависока тобі, скінчимо усе до ладу:
Лошицю батькові поверни, дорогу я й сам знайду!"
Б "Тільки б не собаки, тільки б не собаки…"
В «Вiн, здається, хлопець розвинутий”
Г “Дарую тобі цей вінець, лицарю, як нагороду, призначену мужньому переможцеві. І ніколи вінець лицарства не був покладений на більш гідне чоло”.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома