1. Суфіксальним способом утворені всі слова в рядку
2. Префіксально - суфіксальним способом утворені всі слова в рядку
3. Способом складання утворені всі слова в рядку
4. Правильно утворено обидва іменники рядка
5. Правильно написано всі слова рядка
6. Разом треба писати обидва слова рядка
7. З дефісом треба писати обидва слова в рядку
8. Укажіть рядок, в якому всі іменники треба писати з -чч- :
9. Установіть відповідність між словами та способом їх творення.
1. Префіксальний спосіб
2. Суфіксальний спосіб.
3. Префіксально - суфіксальний спосіб.
4. Безафіксний спосіб.
А. присадибний, удруге, прикордонник, озадачити;
Б. синь вигук, спів, регіт;
В. садочок, гарно, маленький, школяр;
Г. надміцний, заспівати, прегарний, найкращий.
10. Установіть відповідність між словами та способом їх творення.
1. Префіксальний спосіб.
2. Суфіксальний спосіб.
3. Спосіб складання.
4. Перехід слів з однієї частини мово в іншу.
А. жовтогарячий, високовольтний, хмарочос, пароплав;
Б. вартовий, учительська, зимою, поранений;
В. несила, пагорб, призвук, замалювати;
Г. вчителювати, землянка, дощовий, весело.
11. Укажіть рядок, в якому словосполучення потребує редагування.
12. Укажіть рядок, в якому правильно записано виділені слова.
Здаєт..ся, впали на землю неб..са, г..лублять її шовковисто/срібними косами.
У/саду ясніли свіжі осін(нн)і квіти: а..стри, красоля, гвоздики.
Взяла зіл(лл)я, поклонилас..: "Спасибі, бабусю!"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома