Зображення щасливої долі персонажа, який протягом свого життя був ледачим і байдужим до всього є темою твору:
Любов матері до Павлуся виявлялася в тому,що вона:
Твір "Скарб" за жанром є
Що просила жебрачка в господині("Мишка")?
З якого матеріалу дівчинка Анна робила кольорових мишей?("Кольорові миші")
Яка річка є місцем розгортання дії у вірші Л.Костенко "Чайка на крижині"?
У якому творі засуджено заздрість, підступництво тих, хто зазіхає на чуже майно; ледаче паразитичне життя
З якого твору рядки
"Немає поля, то буде воля
немає пари,то будуть хмари"
З якого твору слова
"Струшується сад, як парасолька
Мокрі ниви і порожній шлях"
"Одні з голоду гинуть, а другі папір у ящик ховають" так каже герой із твору "Мишка" :
Мишка раділа,що діти сплять і не чують розмов людей, тому що:
Парубки з твору "Скарб" запросили Павлуся із собою до лісу,щоб:
З чим порівнює Л.Костенко сад після дощу у вірші "Дощ полив":
З якого твору слова "...кажу,давно,кажу,у Вишгороді, підсудна Анна стала перед судом"
"Корів розсипана квасолька доганяє хмари у полях" це художній засіб:
В. Симоненко, звертаючись до читача в поезії "Ти знаєш,що ти- людина?" в кожній людині вбачає:
До якого твору за змістом пов’язується прислів’я "Дощ упору - золото"?
Мати, син, друг, лебеді, зорі,півні, тополі, хата, колиска -це образи, які є у вірші
"Лебеді рожеві", "тихі зорі", "зорі сургучеві" - це:
Софійка, Вадим, Ростик, Сашко, Сніжана, Валентин - це персонажі твору
"Можна все на світі вибирати, сину.
Вибрати не можна тільки Батьківщину."
З якого твору ці слова?
Пригоди семикласниці, яка намагається розплутати зловісну таємницю є темою твору
"Лицарем на білому коні" називають:
З якого твору рядки: "Хто сказав,що все уже відкрито?Нащо ж ми народженні тоді?"
У якому творі була "машина часу",яка допомагає розкрити таємницю роду?
Страх за своє життя, злість і ненависть до переможців, втрата надії на майбутнє, вболівання за долю своїх близьких, смерть,голод,розчарування - це піраміда емоцій характерна для твору
Ставлення до людини як до найвищої цінності,захист права особистості на свободу, щастя,розвиток, правдивість і порядність у своїх діях - такі принципи висвітив письменник у творі:
З жанром "Русалонька" це:
Сонце, квітка,фотокартка,цигарка,хрест - це образи-символи твору:
Засудження тих, хто переслідує людину за індивідуальність та творчу думку, передано у вірші Ліни Костенко
Укажіть, для чого сільські парубки, йдучи шукати скарб, захотіли взяти з собою лінивого Павлуся
Символічний образ скарбу виявився у формі (О.Стороженко «Скарб»)
Возвеличення доброти, порядності, співчуття до горя інших, взаєморозуміння, щирість, милосердя та засудження жадібності, брехні, жорстокості, війни, яка знищує людські чесноти, байдужості до всього, окрім грошей – це ідея твору
Гостра критика чогось, окремих осіб, людських груп чи суспільства з висміюванням, а то й гнівним засудженням вад і негативних явищ у різних ділянках індивідуального, суспільного й політичного життя, суперечних із моральними принципами чи встановленими ідеалами називається
У вірші ,,Сучасникам''Олена Теліга закликає..
За жанром твір О. Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили"
Хто став прототипом героя твору О. Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили"?
Визначте мотив поезії Олени Теліги «Сучасникам»
Справжнє ім `я та прізвище Олега Ольжича
Вірш Л. Костенко "Дощ полив" належить до лірики
Невеликий розповідний твір про якусь незвичайну життєву подію з несподіваним закінченням, невеликою кількістю героїв називають
Укажіть твір, який містить символічні образи: квітка нагідок; хрест, зроблений з паличок і зв'язаний травою
Які образи-символи використовує Василь Симоненко у своїй поезії "Лебеді материнства"?
У якій із поданих поезій В.Симоненка найбільше використано риторичних звертань і запитань?
Сином якого відомого українського письменника був Олег Ольжич?
Що є найціннішим Божим дарунком для людини за віршем Олега Ольжича «Господь багатий нас благословив»?
Яка ідея вірша Олега Ольжича «Захочеш – і будеш…»?
.
На яку роботу влаштувався Іван Сила після прибуття до столиці?
Заставу в 50 тисяч за Івана Силу було внесено:
У повісті Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" порушуються всі проблеми, ОКРІМ:
Який вірш Андрія Малишка є своєрідною присвятою людині, що дарує життя кожній людині?
Установіть відповідність (Андрій Малишко "Чому сказати, й сам не знаю...")
Художній засіб
1. Епітет
2. Персоніфікація
3 . Метафора
4 . Повтори(тавтологія)
Приклад
А. «обрій землю обніма», «стежина … пішла, не повертає, стеле…».
Б. «вечоровім виднокрузі», «темнім лузі», «ревний біль», «ревний жаль».
В. «живе у серці … стежина», «нема кінця їй (стежині) та й повороту теж нема», «біля серця стеле цвіт», «дощами мита-перемита, дощами знесена у даль», «між круглих соняхів із літа мій ревний біль і ревний жаль»
Г. «одним одна», «нема кінця … теж нема», «мита-перемита», «ревний біль і ревний жаль».
За допомогою якої художньої деталі Андрій Малишко змальовує портрет матері у «Пісні про рушник»?
Установіть відповідність між автором і подією у його творі.
1. А.Малишко.
2. Л Костенко.
3. О. Гаврош.
4. О. Ольжич
5. О.Теліга.
А. Сільський хлопчина стає всесвітньо відомим чемпіоном з важкої атлетики та боротьби.
Б. Мати на зорі проводжала сина у далеку дорогу.
В.Вміння бачити прекрасне у звичайному
Г. Вітрами й сонцем Бог намітив шлях героїні.
Д. Завжди пам'ятати, що в людині лежить невідгадана сила.
Визначте мотив поезії "Вчителька"
Про який народний обряд говориться у твор"Пісня про рушник"і?
Це талановитий поет-пісняр
Із ким Іван познайомився на вокзалі, коли разом із вуйком Микульцем приїхав до столиці?
Із якої поезії слова:
Рідна мати моя, ти ночей не доспала.
Ти водила мене у поля край села.
І в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала,
І рушник вишиваний на щастя дала.
Установіть відповідність між автором і подією у його творі.
1. А.Малишко.
2. О. Гаврош.
3. О. Ольжич
4. О.Теліга.
А. Сільський хлопчина стає всесвітньо відомим чемпіоном з важкої атлетики та боротьби.
Б. Мати на зорі проводжала сина у далеку дорогу.
В. Вітрами й сонцем Бог намітив шлях героїні.
Г. Завжди пам'ятати, що в людині лежить невідгадана сила.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома