Контрольна робота № 4. Людські стосунки. Поетичне бачення світу.

Додано: 19 квітня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 70 разів
12 запитань
Запитання 1

Майстер хайку.

варіанти відповідей

 Дж. Родарі;       

Мацуо Басьо 

Р. Бернс;  

Лонгфелло;

Запитання 2

Кого з вивчених поетів називають " національним символом Шотландії"?

варіанти відповідей

Мацуо Басьо

Джанні Родарі

Роберта Бернса

Запитання 3

Встановити відповідність Поет – країна

1. Мацуо Басьо              А. Японія

2. Р. Бернс                      Б. Італія

3. Дж. Родарі                  В. Шотландія

варіанти відповідей

1 А, 2 В, 3 Б

1 В, 2 А, 3 Б

1 А, 2 Б, 3 В

Запитання 4

У віршах хоку (хайку) рима:

варіанти відповідей

перехресна

кільцева

відсутня

Запитання 5

Дія в оповіданні А.Чехова "Хамелеон" відбувається:

варіанти відповідей

на базарному майдані невеликого містечка 

у магазині

 у будинку генерала

Запитання 6

У оповіданні А.Чехова "Хамелеон" собака вкусила:

варіанти відповідей

поліцейського Очумєлова

золотаря Хрюкіна

городовика Єлдиріна

Запитання 7

Джек Лондон в оповіданні "Жага до життя" описує:

варіанти відповідей

золотошукачів

геологів

туристів

Запитання 8

Що герой із оповідання Джека Лондона "Жага до життя" зробив із золотом?

варіанти відповідей

забрав із собою

відбивався ним від вовка

герой його позбувся

Запитання 9

У повісті В.Короленка "Сліпий музикант" описане життя сім'ї:

варіанти відповідей

Руданських

Попельських

Яценка

Запитання 10

Дружину Петра із повісті В.Короленка "Сліпий музикант" звали:

варіанти відповідей

Крістіна

Евеліна

Елла

Запитання 11

У кінці твору (епілог) В.Г.Короленка «Сліпий музикант» Петро Попельський стає:

варіанти відповідей

 відомим музикантом

видатним ученим

монахом

Запитання 12

Як склалася доля Біла з оповідання Дж. Лондона "Жага до життя":

варіанти відповідей

 він щасливо повернувся додому;

його пограбували злодії;

його загризли звірі;

він привів людей, і ті врятували його товариша.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест