У якому творі розповідається про дитинство Т.Шевченка?
Укажіть ознаки ліричних творів (кілька вавріантів відповідей):
Укажіть ознаки ліричних творів (кілька вавріантів відповідей):
Порівняння - це:
Персоніфікація - це:
Гіпербола - це:
Персоніфікацію вжито у рядку:
Порівняння ужито в рядку:
Що таке тропи?
У кажіть автора рядків:
Не бував ти у наших краях!
Там степи, там могили, як гори.
Там же небо — блакитні простори…
А веснянії ночі в гаях!..
Тарас Шевченко був кріпаком пана (С. Васильченко «У бур’янах») :
Яку пору року відобразив Тарас Шевченко в поезії «Садок вишневий коло хати»?
Хто убив лося (оповідання Євгена Гуцала «Лось»)?
Укажіть автора рядків:
За сонцем хмаронька пливе,
Червоні поли розстилає
І сонце спатоньки зове
У синє море: покриває
Рожевою пеленою,
Мов мати дитину.
Хто з персонажів оповідання Є. Гуцала «Лось». «… Вжахано відчув, що дедалі глибше занурюється у льодяну кашу. Він ще раз конвульсивно здригнувся всім тілом, вкладаючи всю свою силу і весь свій відчай у той рух, але провалився ще глибше…».
У вірші Т.Шевченка " За сонцем хмаронька пливе" дієслова- присудки: хмаронька пливе, сонце зове, серце одпочине й заговорить є..
Чому вірш Т.Шевченка " Садок вишневий коло хати" є унікальним?
Визначити персоніфікацію серед словосполучень:
Знайти рядок з епітетами:
Знайдіть метафори у ліричному творі "Не бував ти у наших краях" П.Тичини:
Укажіть вид лірики вірша "Не бував ти у наших краях" П.Тичини:
Що з переліченого нажче належить до слухових образів ("Гаї шумлять" П. Тичини):
Жанр твору "Лось" Євгена Гуцала:
Чим розбивали лід?
Чий це опис? Кругленький, як підпалок, з підпалкуватим, добре випеченим обличчям.
Яка тема оповідання "Лось" Є. Гуцала:
У реченні На тому боці, ген під обрієм, примостилося село використано:
Словами очі усе більше набрякали кров`янистим смутком, аж горіли червоним розпачем охарактеризовано:
Чий це портрет:
«Обидва плечисті, обидва з широкими, лагідними лицями і схожі один на одного так, як маленький гриб-підберезник схожий на свого більшого сусіда»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома