Контрольна робота №4 з теми: «Дружба й кохання»

Додано: 7 лютого 2022
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 104 рази
22 запитання
Запитання 1

О..Пушкін здобував освіту в...

варіанти відповідей

Царськосільському ліцеї



  Петербурзькому ліцеї



  в елітному дворянському ліцеї в Москві

Запитання 2

Назва вірша "19 жовтня 1825 року" стосується дати ...

варіанти відповідей


 початку навчання в ліцеї



дати заснування ліцею в 1811 році



 закінчення навчання в ліцеї

Запитання 3

9 жовтня 1825 року О.С.Пушкін не зміг бути на зустрічі випускників , тому що...

варіанти відповідей


 перебував на засланні у селі Михайлівське



  проходив службу на Кавказі



перебував на засланні на Кавказі

Запитання 4

Справжнє прізвище Олександра Гріна:

варіанти відповідей


Гринченко



 Гринчук


Гріневський

Запитання 5

За жанром твір О.Гріна "Пурпурові вітрила" є:

варіанти відповідей


фантастичною казкою



казкою-феєрією 


побутовою казкою



оповіданням

Запитання 6

"Я поет у душі, хоча ніколи не писав віршів". Ці слова належать герою твору "Пурпурові вітрила":

варіанти відповідей

 Лонгрену



  Еглю



 Меннерсу

Запитання 7

Дружина Лонгрена померла через...

варіанти відповідей


туберкульоз



запалення легень


її побив Меннерс

Запитання 8

Батьківщина Р. Бернса?

варіанти відповідей


 Шотландія



 Німеччина



Швейцарія

Запитання 9

З чим Р. Бернс порівнює своє кохання до дружини?

варіанти відповідей


рожевим квітом



брилею скал



сонцем



веселим співом

Запитання 10

Ліричним героєм у поезії Г. Гейне "Коли настав чудовий май..." є:

варіанти відповідей


кохана дівчина



весняний місяць травень



сам автор

Запитання 11

Кому К. Симонов присвятив свого вірша "Жди мене"?

варіанти відповідей


актрисі Любові Орловій


дружині Валентині Сєровій


балерині Майї Плесецькій

Запитання 12

Основним у казці-феєрії О.Гріна "Пурпурові вітрила" є конфлікт:

варіанти відповідей


дочки і батька



Ассоль і Грея



Каперни і мрії

Запитання 13

Яку назву мав корабель з пурпуровими вітрилами?

варіанти відповідей


"Секрет"



"Пілігрим"



"Щастя"

Запитання 14

Яким є ключове слово у вірші Симонова, що він присвятив коханій жінці?

варіанти відповідей


пам'ятай



чуєш



повір

чекай

Запитання 15

Що спільного в рисах характеру Ассоль і Грея?


  

 

 


варіанти відповідей

 вони обоє вірили в диво

  

любили мандрувати на кораблях і човнах

  

 із повагою ставились до літніх людей


   народилися в багатих родинах

Запитання 16

Знайдіть відповідність між символами і їхнім значенням:

1. Ассоль

2. Грей

3. Море

4. Пурпурові вітрила

а) символ утілення мрії в життя

б) символ бурхливої долі, свободи, волі

в) символ світла, добра

г) символ краси, радості

варіанти відповідей

1а, 2б, 3г, 4в


  1г, 2а, 3в, 4б

 

 1в, 2а, 3б, 4г



  1в, 2г, 3а, 4б

Запитання 17

Збірка, до якої належить вірш «Коли настав чудовий май…» –


варіанти відповідей

 "Романцеро»  


  «Книга пісень»


   «Подорожні картини» 

Запитання 18

 Головна думка вірша К. Симонова «Чуєш… Ти чекай мене» –

 

варіанти відповідей

 якщо зумієш встояти в боротьбі – залишишся Людиною; 

 

любов до Батьківщини – основна причина, щоб вижити;  


  той, кого вірно чекають, обов’язково повернеться.   


Запитання 19

Хто є автрром поетичних рядків:

Коли настав чудовий май,

І пташок шебетання..

варіанти відповідей
Запитання 20

 Творчість Р. Бернса тісно пов'язана з ....



варіанти відповідей

 історією і фольклором Шотландії

 

  пошуками сенсу життя людини

  стражданнями від нерозділеного кохання

Запитання 21

Ліричний герой поезії К.Симонова «Чекай на мене»



варіанти відповідей

 мандрівник

  

філософ, що шукає істину


  моряк-підводник

 

 воїн,що захищає Батьківщину

Запитання 22

Головна думка поезії К.Симонова «Чекай на мене» виражена в рядках:

варіанти відповідей

 "Жди меня, и я вернусь. Только очень жди";

 

 "Жди меня, и я вернусь, Всем смертям назло";

 

 "Как я выжил,будем знать Только мы с тобой,- Просто ты умела ждать,

Как никто другой"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест