КОНТРОЛЬНА РОБОТА №5 з теми "ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ (Мацуо Басьо, Роберт Бернс, Дж. Родарі). ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ (Р. Бредбері, Р.Шеклі). СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИНИ ЗІ СВІТОМ (Астрід Ліндґрен)

Оскільки є 6 авторів, відповідно до кожного буде по 4 запитання:

2 - із загальної теми, 2 - з творчості. Питання складені за темами так, як і опрацьовувались вами (за черговістю).

Оцінювання буде здійснюватись по 0,25 бала (зверніть, будь ласка, на це увагу!!!), хоча в тесті буде проставлено по 1 балу (програма по-іншому не дозволяє).

Отже, за 24 запитання загальна оцінка = 6 балів !!!

24 питання = 6 балів

Додатково ще 2 запитання (25, 26) іншої складності (на встановлення відповідності) вартістю по 3 бали за кожне. Тобто, ще 6 балів.

25, 26 = 6 балів

Якщо ж ви набираєте 30 балів за тест - це означає, що ви отримуєте 12 балів за виконання контрольної роботи.

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 317 разів
26 запитань
Запитання 1

1. У чому полягає своєрідність культури Японії?

варіанти відповідей

а) Вона пов'язана з політикою

б) вона пов'язана з філософією та мистецтвом

в) вона пов'язана з реальним життям

г) вона пов'язана з наукою

Запитання 2

2. Повним визначенням "хайку (хоку)" буде рядок

варіанти відповідей

а) неримований чотирядний вірш, що містить 15 складів

б) традиційний японський вірш

в) традиційний для японської поезії неримований трирядний вірш, що містить 17 складів

г) традиційний для японської поезії римований вірш, що містить 17 складів

Запитання 3

3. Про яку пору року йдеться у вірші:

Метелик літає,

Одна-однісінька тінь

на всьому полі

варіанти відповідей

а) осінь

б) літо

в) зиму

г) весну

Запитання 4

4. Для зображення якої пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: "зозуля", "злива", "спека", "прополювання рису"?

варіанти відповідей

а) літо

б) весна

в) зима

г) осінь

Запитання 5

5. Усе життя він працював на землі, навіть після успіху першої збірки поезій не покинув плуга, його називали "поетом-орачем"

варіанти відповідей

а) Мацуо Басьо

б) Роберт Бернс

в) Дж.Родарі

г) Г. Лонгфелло

Запитання 6

6. Самобутність і народність поезії Р. Бернса зумовлена міцним зв'язком із:

варіанти відповідей

а) шотландською говіркою

б) шотландською історією

в) шотландським фольклором

г) англійськими традиціями

Запитання 7

7. Ліричний герой - це ...

варіанти відповідей

а) герой, який обов'язково тотожний авторові

б) автор вірша, який його написав

в) прототип у творі

г) образ автора в ліриці, його поетичне "я"

Запитання 8

8. Який основний прийом використав Роберт Бернс у вірші "Моє серце в верховині..."?

варіанти відповідей

а) Антитезу

б) алегорію

в) гіперболу

г) метафору

Запитання 9

9. Хто є автором рядків "Картинки веселі, життя - суворе"?

варіанти відповідей

а) Роберт Бернс

б) Джанні Родарі

в) Г. Лонгфелло

г) Мацуо Басьо

Запитання 10

10. Широту світу та його сприйняття ліричним героєм спостерігаємо у вірші

варіанти відповідей

а) "Старий ставок..."

б) "Моє серце в верховині...."

в) "Пісня про Гайавату"

г) "Листівки з видами міст"

Запитання 11

11. Які з перелічених італійських міст згадуються у вірші Дж. Родарі "Листівки з видами міст"

варіанти відповідей

а) Флоренція, Палермо, Турин

б) Рим, Венеція, Мілан

в) Кембрідж, Оксфорд, Лондон

г) Париж, Марсель, Леон

Запитання 12

12. До чого закликає автор поезії "Листівки з видами міст?

варіанти відповідей

а) заглянути за глянцеві картинки і побачити реалії життя

б) купувати поштові листівки з видами міст

в) подорожувати

г) помічати красу архітектурних пам'яток

Запитання 13

13. Різновид літератури, в якій зображується дивний і незвичний світ, із яким людина в реальному житті зіткнутися не може, – це література:

варіанти відповідей

а) наукова

б) утопічна

в) фантастична

г) історична

Запитання 14

14. Вкажіть проблему, яку порушує Рей Бредбері у своїх творах?

варіанти відповідей

а) Кохання

б) історичного минулого

в) сутності людського життя

г) розвитку цивілізації

Запитання 15

15. Якій темі присвячена премія у США, імені Рея Бредбері?

варіанти відповідей

а) за створення пригодницької повісті

б) за створення фантастичних кіносценаріїв

в) за створення історичних романів

г) за внесок у розвиток цивілізації

Запитання 16

16. Що НЕ є характерним для творів Р. Бредбері?

варіанти відповідей

а) вигадав суперзброю, виготовлену з людської агресії

б) письменник не ідеалізує своїх героїв, але щиро вірить у силу людського розуму, любові та доброго начала в людині.

в) центральний конфлікт у його творах - це зіткнення творчої уяви людини і бездуховного суспільсьва

г) він вдало поєднує фантастику з гострим соціальним критицизмом

Запитання 17

17. Представником американської наукової фантастики є

варіанти відповідей

а) Річард Метісон

б) Рей Бредбері

в) Ден Браун

г) Роберт Шеклі

Запитання 18

18. Що намагався дослідити Р. Шеклі у своїх творах?

варіанти відповідей

а) Чи існують інші планети?

б) Чи є життя на інших планетах?

в) Чи є рослинний і тваринний світ на інших планетах?

г) Чи готова сучасна людина до контакту з інопланетянами?

Запитання 19

19. Що, на думку Р. Шеклі, дасть можливість людині вийти на діалог з іншими цивілізаціями?

варіанти відповідей

а) Фізична підготовка та міцні нерви

б) Моральні якості та розумові здібності

 в) Розумові здібності та фізична підготовка

г) Міцні нерви та розумові здібності

Запитання 20

20. З якою метою в США проводять конкурси на кращі фантастичні проєкти?

варіанти відповідей

а) Американці вірять у вплив фантастики на розвиток суспільства.

б) Американці вірять у вплив фантастики на виховання молоді.

в) Американці вірять у вплив фантастики на удосконалення особистості.

г) Американці вірять у вплив фантастики на розвиток науки.

Запитання 21

21. Астрід Ліндґрен називали

варіанти відповідей

а) "Меррі Поппінс нашої доби"

б) "Чарівницею зі Швеції", "Андерсеном нашої доби"

в) "Людиною року"

г) "Почесним громадянином усіх шведських міст"

Запитання 22

22. Виступаючи з критикою помилок уряду, протестуючи проти жорстокого поводження з тваринами, захищаючи дітей (бо вважала їх найслабкішими членами суспільства), казкарка брала активну участь у

варіанти відповідей

а) політичному житті своєї країни

б) культурному житті своєї країни

в) громадському житті своєї країни

г) релігійному житті своєї країни

Запитання 23

23. З чого у житті головного героя казкової повісті (фентезі) "Міо, мій Міо" розпочалися дивовижні події?

варіанти відповідей

а) З яблука і листівки, які дала хлопцеві продавчиня Лундін

б)  З лимона та книжки, які дав хлопцеві дядько Сікстен

в) З тістечка та альбому для малювання, які дав хлопцеві товариш

г) З карти невідомої країни, яку хлопець знайшов у смітнику

Запитання 24

24. Конфлікт повісті "Міо, мій Міо":

варіанти відповідей

а) реальний світ протиставлений фантастичному

б) між родинами тітки Едлі й дядька Сікстена та батьками Бенка

в) фантастичний світ протиставлений реальному

г) жорстокий лицар Като та його мертвий світ протиставлений сонячному світу добра

Запитання 25

25. Встановіть відповідність між автором, країною, яка представлена, та рядками з твору (тема "Поетичне бачення світу").

Оберіть ЛИШЕ одного автора, ЙОГО країну і рядки з твору,

що написав ЦЕЙ автор.

варіанти відповідей

1. Мацуо Басьо

2. Роберт Бернс

3. Джанні Родарі

А. Шотландія

Б. Італія

В. Японія

1. "Живу у лісі

В хижці з трав та віття,

Де з року в рік

Плюща все довші коси,

Людських турбот не знаючи..."

2. "Не вірю я чужим речам,

А вірю я своїм очам".

Запитання 26

26. Встановіть відповідність між автором, країною, яка представлена, та рядками з твору (теми "Образ майбутнього в літературі. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом")

Оберіть ЛИШЕ одного автора, ЙОГО країну і рядки з твору,

що написав ЦЕЙ автор.

варіанти відповідей

1. Астрід Анна Емілія Ліндґрен

2. Рей Дуглас Бредбері

3. Роберт Шеклі

А. Англія

Б. Швеція

1. "Сонце піднімалось усе вище небосхилом, несучи тепло, і чоловіки скинули з себе вимазані рядна та брудні капелюхи".

2. "Сонце сіло, і всю землю вкрили темно-сині сутінки".

3. "До мосту Вранішньої Зорі ми під'їхали саме тоді, як сходило сонце".

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест