Контрольна робота №5 з теми: "Прислівник"

Додано: 25 березня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 626 разів
10 запитань
Запитання 1

1. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета.

варіанти відповідей

А. Діяти наперекір.

Б. Поділити надвоє. 

В. Читання вголос. 

Г. Повертати наліво.

Запитання 2

2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом.

варіанти відповідей

А. Увечері, догори, вночі, поволі.

Б. Б Удень, скраю, побіч, наяву.

В. Набік, зараз, заочі, укупі.

Г. Напочатку, напам'ять, знизу, впоперек.

Запитання 3

3. Визначити, у прислівниках якого рядка при творенні простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.

варіанти відповідей

А. Ніжно, ясно. 

Б. Довго, вузько. 

В. Чітко, весело.

Г. Швидко, мудро.

Запитання 4

4. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.

А Занадто. 1 Часу.

Б Угорі. 2 Способу дії.

В Швидко. 3 Мети.

Г Згарячу. 4 Причини.

Д Напоказ. 5 Міри й ступеня дії.

Е Віддавна. 6 Місця.


варіанти відповідей

А -5; Б-6; В-3; Г-4; Д-6; Е-1

А-6; Б--5; В-4; Г-2; Д-6; Е-3

А-5; Б-6; В-2; Г-4; Д-3; Е-1

Запитання 5

5. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.

А Найбільш весело. 1 Вищий ступінь порівняння (проста форма).

Б Веселіше. 2 Вищий ступінь порівняння (складена форма).

В Більш весело. 3 Найвищий ступінь порівняння (проста форма).

Г Найвеселіше. 4 Найвищий ступінь порівняння (складена форма).

варіанти відповідей

А-4; Б-1; В-2; Г-3

А-2; Б-1; В-4; Г-3

А-4; Б-1; В-3; Г-2

Запитання 6

6. Відновити словотворчий ланцюг слова по-братськи.

По-братськи <—< брат.

варіанти відповідей

А. Братерський

Б. Братній

В. Братський

Г. По-братньому

Запитання 7

7. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку стану.




варіанти відповідей

А. Сидіти праворуч.

Б. Радіти по-батьківськи.

В. Вдало дібраний.

Г. Бігти швидко.

Запитання 8

8. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксальним способом.




варіанти відповідей

А. Спідлоба, передусім, удвоє, ушир.

Б. Помалу, щовечора, деінде, навстіж.

В. Вдосвіта, заново, зліва, услід.

Г. Щодалі, абияк, казна-де, чимало.

Запитання 9

9. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.

А Наперекір. 1 Часу.

Б Знічев'я. 2 Способу дії.

В Весело. З Мети.

Г Щороку. 4 Причини.

Д Праворуч. 5 Міри й ступеня дії.

Е Надто. 6 Місця.


варіанти відповідей

А-3; Б-4; В-2; Г-1; Д-6; Е-5;

А-4; Б-2; В-3; Г-1; Д-6; Е-5;

А-3; Б-4; В-1; Г-3; Д-6; Е-5.

Запитання 10

10. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.

А Найлегше.                1 Вищий ступінь порівняння (проста форма).

Б Менш легко.             2 Вищий ступінь порівняння (складена форма).

В Найменш легко.       3 Найвищий ступінь порівняння (проста форма).

Г Легше.                       4 Найвищий ступінь порівняння (складена форма).

варіанти відповідей

1. А-3; Б-2; В-4; Г-1;

2. А-3; Б-4; В-2; Г-4;

3. А-3; Б-2; В-1; Г-4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест