1. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета.
2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом.
3. Визначити, у прислівниках якого рядка при творенні простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.
4. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.
А Занадто. 1 Часу.
Б Угорі. 2 Способу дії.
В Швидко. 3 Мети.
Г Згарячу. 4 Причини.
Д Напоказ. 5 Міри й ступеня дії.
Е Віддавна. 6 Місця.
5. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.
А Найбільш весело. 1 Вищий ступінь порівняння (проста форма).
Б Веселіше. 2 Вищий ступінь порівняння (складена форма).
В Більш весело. 3 Найвищий ступінь порівняння (проста форма).
Г Найвеселіше. 4 Найвищий ступінь порівняння (складена форма).
6. Відновити словотворчий ланцюг слова по-братськи.
По-братськи <—< брат.
7. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку стану.
8. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксальним способом.
9. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.
А Наперекір. 1 Часу.
Б Знічев'я. 2 Способу дії.
В Весело. З Мети.
Г Щороку. 4 Причини.
Д Праворуч. 5 Міри й ступеня дії.
Е Надто. 6 Місця.
10. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.
А Найлегше. 1 Вищий ступінь порівняння (проста форма).
Б Менш легко. 2 Вищий ступінь порівняння (складена форма).
В Найменш легко. 3 Найвищий ступінь порівняння (проста форма).
Г Легше. 4 Найвищий ступінь порівняння (складена форма).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома