контрольна робота 6 клас історія

Додано: 20 травня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
Тест виконано: 414 разів
24 запитання
Запитання 1

Республіку в Римі було проголошено

варіанти відповідей

810 р. до н.е.

710 р. до н.е.

510 р. до н.е.

509 р. до н.е.

Запитання 2

Рим був заснований:

варіанти відповідей

957 р. до н.е.

853 р. до н.е.

753 р. до н.е.

653 р. до н.е.

Запитання 3

Рабів, які вситупали в цирку та зі зброєю в руках билися одне з одним або з дикими звірами, називали

варіанти відповідей

колонами

ілотами

гладіаторами

плебеями

Запитання 4

Архітектурна спорду, призначена для проведення гладіаторських боїв, у Давньому Римі мала назву

варіанти відповідей

акведук

Пантеон

Колізей

терми Каракалли

Запитання 5

Першим імператором Риму був

варіанти відповідей

Корнелій Сулла

Гай Юлій Цезар

Октавіан Август

Тиберій

Запитання 6

Нова релігія, що виникла в Римській імперії, мала назву

варіанти відповідей

буддизм

іслам

юдаїзм

християнство

Запитання 7

Що позначав у Давньому Римі термін «тріумф»?


варіанти відповідей

Союз трьох політичних діячів;

посаду в сенаті;

урочистий в’їзд до міста полководця з армією;

статую в римському амфітеатрі.

Запитання 8

У середині V ст. до н. е. у Римі було прийнято писані закони:


варіанти відповідей

«10 таблиць»;

«12 таблиць»;

«Право патриціїв»;

«Латинська правда».

Запитання 9

Назвіть форму правління в Римській імперії за часів Діоклетіана:


варіанти відповідей

республіка;

олігархія;

монархія;

тетрархія

Запитання 10

Коли готи захопили Рим?


варіанти відповідей

 401 р.;

410 р.;

450 р.;

451 р.

Запитання 11

Кому з римських імператорів належать слова: «Прийшов, побачив, переміг!»?


варіанти відповідей

Цезарю;

Антонію;

Октавіану;

Траяну.

Запитання 12

У 313 р. римський імператор Констянтин видав закон про:


варіанти відповідей

скасування привілеїв сенаторів;

переслідування перших християнських общин;

заміну срібних грошей золотою монетою;

визнання християнської релігії.

Запитання 13

Назви щодо слов’ян, які вживали в першій половині І тис. н. е.:


варіанти відповідей

анти, венеди, сармати.

анти, сармати, склавіни.

венеди, склавіни, анти.

сармати, венеди, склавіни.

Запитання 14

Хто зображений на фотографії?

варіанти відповідей

Юлій Цезар

Октавіан Август

Діоклетіан

Костянтин Великий

Запитання 15

Про що можна дізнатися з карти?

варіанти відповідей

про Розпад Римської імперії та війни з Карфагеном

про Велике переселення народів та війни Октавіана Августа

про Велике переселення народів та розпад Римської імперії на дві частини

про падіння Римської імперії та походи Костянтина І

Запитання 16

Як називалися слов'янські вірування

варіанти відповідей

язичництво

християнство

буддизм

мусульманство

Запитання 17

Вкажіть в якому році остаточно розділилася Римська імперія на Західну та Східну?

варіанти відповідей

395 р.

410 р.

455 р.

399 р.

Запитання 18

Укажіть риси господарського життя давніх слов’ян.

3 правильні відповіді




варіанти відповідей

орне або підсічне землеробство

осіле скотарство (корови, свині, кози)

ремесла, пов’язані з кольоровою металургією

ювелірна справа

кочове скотарство (конярство)

гончарство, ковальство, ткацтво

військова справа — головне заняття

Запитання 19

Велике розселення слов`ян відбулося у:

варіанти відповідей

V-VII ст.

I-III ст.

X-XI ст.

IV-Vст.

Запитання 20

Дана спорудда використовувалась для

варіанти відповідей

розваг та спортивних змагань

релігійних обрядів

засідань сенаторів,органів влади,релігійних обрядів

проживання римлян

Запитання 21

Нащадки родів, які заснували Рим

варіанти відповідей

Патриції

Плебеї

Запитання 22

Розв'язати задачу.

Перший період Пунічних воєн закінчився у 250 р.до н.е. Скільки років минуло, перш ніж почався другий період війни?

варіанти відповідей

14

104

514

15

Запитання 23

За часів правління якого імператора Рим став імперією

варіанти відповідей

Октавіана

Цезаря

Траяна

Запитання 24

Воєначальник, який захопив владу у Римі

варіанти відповідей

Диктатор

Трибун

Легіонер

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест