1. Якісними є всі прикметники рядка:
2. Відносними є всі прикметники в рядку:
3. Присвійними є всі прикметники рядка:
4. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка:
5. Усі правильні форми прикметників вищого ступеня порівняння в рядку
6. За допомогою суфікса -ов- утворені всі прикметники рядка:
(літеру о пропущено)
7. Від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса
- ев- (-єв-) у рядку:
8. Подвоєне НН слід писати на місці пропуску в усіх словах рядка:
9. Установити відповідність між прикметниками та їх групами за значенням.
1. веселий, добрий, широкий
2. мамин, Галин, лисячий
3. шкіряний, осінній, український
А Якісні прикметники.
Б Відносні прикметники.
В Присвійні прикметники.
10. Установити відповідність між прикметниками та їх формами.
1. зелен, повен, рад
2. добрая, добреє, добрії
3 червона, зелена, велична.
А Повна стягнена форма.
Б Повна нестягнена форма.
В Коротка форма.
11. Укажіть рядок, в якому записано речення з відносним прикметником.
12. Указати рядок, в якому виділені слова записано правильно.
Я вірю в народ, що ж..ве на Дніпрі, у сили його нездолан..і.
Здавалось, морс..кі буруни застигли саме в ту мить, коли бур..я піднесла їх з дна.
Може, ви зна..те, що м..ні снит..ся?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома