Контрольна робота № 6 за рік

Додано: 15 травня 2023
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
Тест виконано: 557 разів
18 запитань
Запитання 1

1.Для доби Просвітництва характерні: 

варіанти відповідей

надання переваги розуму


довіра до інтуїції, містики

моралі

повне підпорядкування містики


Запитання 2

2.Джонатана Свіфта називали: 

варіанти відповідей

«дзеркало душі»

«король без королівства»

«міністр без портфеля»

«рупор сучасності»

Запитання 3

3.Гнівне висміювання та засудження недоліків та вад англійського суспільства, державного устрою, законів і звичаїв, це - ( за твором Дж.Свіфта “Мандри Гуллівера”)

варіанти відповідей

тема твору

ідея твору

конфлікт твору

пафос твору

Запитання 4

4.Основна думка поезії "Травнева пісня" Й.В. Гете - це 

варіанти відповідей

критика песиміста

уславлення природи і кохання

заклик до свободи й справедливості

уславлення переможців


Запитання 5

5.Ода "До радості" Ф. Шиллера стала гімном Євросоюзу, тому що 

варіанти відповідей

радо вітає веселих і дотепних людей

вшановує батьківщину Ф. Шиллера

закликає до єднання людей на основі добра й справедливості

музику створив Л. ван Бетховен

Запитання 6

6.Напрямок у літературі і мистецтві, який характеризується прагненням до національної та індивідуальної самобутності, до зображення ідеальних героїв та почуттів; присутні мотиви: самотність, світова скорбота, романтичний бунт, нескореність, це- 

варіанти відповідей

Просвітництво

Реалізм

Романтизм

Постмодернізм

Запитання 7

7.“Книга пісень” Г.Гейне була створена під впливом глибокого почуття до:

варіанти відповідей

матері

дружини

коханки

кузин

Запитання 8

8.Дж.Байрона називали: 

варіанти відповідей

"Героєм свого часу"

високоповажним майстром

"Прометеєм свого часу"

мізантропом

Запитання 9

9.Назвіть засіб розкриття психології героя в поемі Дж.Байрона "Мазепа" 

варіанти відповідей

щоденник героя

авторська характеристика

монолог-сповідь

діалог

Запитання 10

12.Шарлотта Бронте - це 

варіанти відповідей

Німецька письменниця

Французька письменниця

Англійська письменниця

Американська письменниця


Запитання 11

13.Визначте жанр твору Ш.Бронте "Джейн Ейр" 

варіанти відповідей

Біографічний роман

Філософський роман

Соціальний роман

Соціально-психологічний роман

Запитання 12

14.Реалізм -це

варіанти відповідей

Літературний напрям, у якому одним із основних ознак є типовість образів і ситуацій, дослідження суспільства, психологізм  

Напрямок у літературі і мистецтві, який характеризується прагненням до національної та індивідуальної самобутності, до зображення ідеальних героїв та почуттів; присутні мотиви: самотність,, світова скорбота, романтичний бунт, нескореність

одна з течій раннього модернізму, у якій замість художнього образу, що відтворює певне явище, застосовується художній символ

загальна назва нових літературно-мистецьких течій XX ст. нереалістичного спрямування, що виникли як заперечення традиційних форм та естетики минулого.

Запитання 13

16.О.де Бальзак в повісті “Гобсек” головного героя змалював як : 

варіанти відповідей

негідника, злого генія, месника

жалюгідну жертву власної пристрасті

типового ділка-фінансиста

неоднозначну постать, філософа-циніка

Запитання 14

17.Визначте жанр твору М.Гоголя “Ревізор”

варіанти відповідей

комедія

трагедія

повість

п’єса-казка

Запитання 15

18.Яку тему підняв М.Гоголь у повісті "Шинель" 

варіанти відповідей

Влади грошей

Петербургу 

Маленької людини 

Людської долі


Запитання 16

20.В драмі Г.Ібсена “Ляльковий дім” в образі Нори втілено:

варіанти відповідей

Права жінки на власну гідність і вибір життєвого шляху

Образ ідеальної матері

Образ ідеальної дружини

Образ легковажної жінки

Запитання 17

22.Шолом-Алейхем - один з основоположників ... літератури.

варіанти відповідей

української

єврейської

індійської

грецької

Запитання 18

23.В якому літературному жанрі написана книга «451 градус за Фаренгейтом»? 

варіанти відповідей

Військово-історична утопія

Військово-історична антиутопія

Науково-філософська утопія

Науково-фантастична антиутопія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест