Будь-який аналізатор має такі відділи:
У людини два ока. Зір, при якому зображення в мозку зливаються в один образ називається
Отвір, що регулює кількість світла, яка потрапляє на сітківку, називається
Область найкращого бачення на сітківці називається
Місце виходу зорового нерва утворює на сітківці
В яких випадках здійснюється рефлекторне звуження зіниці?
Які рецептори сприймають колір?
Оберіть правила гігієни зору
Вкажіть частину вуха, функція якої - вловлювання звукових хвиль
Скільки слухових кісточок входить до складу середнього вуха
Вкажіть частину вуха, яка прикріплюється до барабанної перетинки та підсилює і передає звукові коливання до внутрішнього вуха
Центральна частина слухового аналізатора розташована у
Вкажіть цифру, якою на малюнку позначено слухові кісточки
Назвіть в правильному порядку розміщення слухових кісточок від барабанної перетинки
Що слід зробити, очікуючи дуже голосний потужний вибух, щоб зрівняти атмосферний тиск на барабанну перетинку ззовні і зсередини
Який і де формується зоровий образ предмета
Рецептори, які фіксують впливи внутрішніх стимулів називають...
Рецептори, які сприймають зовнішні сенсорні стимули називають...
Сенсорними системами або аналізаторами називають складові нервової системи, які...
Еластичне прозоре тіло, що має форму двоопуклої лінзи - це...
Око вкрите такими оболонками:
Допоміжний апарат ока - це ...
Специфічні рецептори, що сприймають вплив різних хімічних речовин:
Найбільша чутливість властива нервовим закінченням:
До складу органа рівноваги НЕ входить:
Виберіть орган ротової порожнини, який містить різні смакові рецептори:
Який смак сприймає зона позначена №1?
Отит – це запалення :
Укажіть, які структури сполучає євстахієва труба:
Що зображено на малюнку
Де розташовані нюхові центри?
При безпосередній взаємодії молекул подразника і рецепторів виникають відчуття
Рецептори у вигляді волоскових клітин належать до аналізаторів
Центр аналізатора руху знаходиться у
Виберіть складові аналізатору рівноваги
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома