Контрольна робота. "Числівник"

Додано: 7 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 15 разів
12 запитань
Запитання 1

Усі слова є числівниками в рядку

варіанти відповідей

 А. тримісячний, трьохсотий, тридцятий, третій;


Б. два, двійко, двійка, двійня;

В. сто, сотий, сотня, сторічний;

 Г. перший, один, одинадцять, сто.

Запитання 2

Усі числівники - кількісні в рядку


 

варіанти відповідей

 А. тринадцять, п'ятий, двадцять вісім;

 Б. п'ятсот тридцять, сорок вісім, сімнадцятий;

В. Двадцять, вісімсот другий, триста;

 Г. вісім, семеро, п'ятсот сорок, два.

Запитання 3

Усі слова - порядкові числівники в рядку


 

варіанти відповідей

А. двохсотий, сороковий, триповерховий;

 Б. четвертий, другий, тридцять восьмий;

В. п'ятитисячний, один, третій;

  Г. перший, другий, половинний.

Запитання 4

4. Лише друга частина відмінюється в усіх числівниках рядка


варіанти відповідей

 А. триста, п'ятсот, шістсот, вісімсот;

Б. двісті, шістдесят, сімсот, тридцять;

  В. чотириста, дев'яносто, вісімдесят, сімсот;

 Г. двадцять, п'ятдесят, сімдесят,шість.

Запитання 5

5. Правильну відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено в рядку

варіанти відповідей

А. Р. в. ста вісімдесяти семи

 

 Б. Д. в. сто вісімдесяти семи

  В. З. в. ста вісімдесят сім

  Г. О. в. ста вісімдесятьма сіма

Запитання 6

6. Правильно узгоджений числівник з іменником у реченні

варіанти відповідей

 А. Квартет утворюють чотири виконавці.

 

  Б. До редакції надійшло два сценарія.

В. Концерт тривав майже півтора години.

Г. Для вистави слід використати чотирьох прожекторів.

Запитання 7

7. Граматичну норму на позначення часу порушено в словосполученні

варіанти відповідей

А. рівно о першій;

Б. десять хвилин по шостій;

 

В. пів на десяту;

 Г. сім годин двадцять хвилин.

Запитання 8

8. Відмінкову форму числівника на позначення дати вжито правильно в реченні

варіанти відповідей

А. Певніші й докладніші відомості про козаків ми знаходимо коло року тисяча п'ятисот п'ятидесятого.

Б. Найперші відомості про козаків записані в хроніках і літописах уже в тисяча чотирьохсот дев'яносто другому році.

В. Богун виявив талант полководця під час Берестецької битви в червні тисяча шістсот п'ятдесят першого року.

Г. Запорозька Січ до тисячу семисот сімдесят п'ятого року залишалася острівцем волі.

Запитання 9

9. Установити відповідність між числівниками та їх групами за будовою.

1. три, вісім, десять, чотири

2. п'ятдесят, дев'яносто, сімсот, шістдесят

3. двадцять п'ять, сто один, двадцять два, триста сорок три

А. Прості.

Б. Складні.

В. Складені.

варіанти відповідей

 1 - А, 2 - Б, 3 - В;


1 - Б, 2 - А, 3 - В;

 1 - В, 2 - Б, 3 - А;

 1 - А, 2 - В, 3 - Б.

Запитання 10

10. Установити відповідність між числівниками та їх розрядами.

1. три сьомі, сім десятих, п'ять восьмих, п'ять цілих і сім десятих

2. троє, п'ятеро, десятеро, тридцятеро

3. триста, п'ятсот, двадцять, сто

4. багато, кілька, кільканадцять, мало.


А. Дробові.

Б. Збірні.

В. Цілі числа.

Г. Неозначено - кількісні.

варіанти відповідей


1 - Б, 2 - А, 3 - В, 4 - Г;


1 - А, 2 - Б, 3 - Г, 4 - В;

1 - А, 2 - Б, 3 - В, 4 - Г;

1 - А, 2 - Г, 3 - В, 4 - Б.

Запитання 11

11. Укажіть рядок, в якому словосполучення потребує редагування



варіанти відповідей

 А. Договоритися про зустріч.

Б. Зустрітися наступного дня.

В. Виготовити на замовлення.

Г. Поїхати до Львова.

Запитання 12

12. Укажіть рядок, в якому виділені слова записано правильно.

З..мля ніби прагнула виявити свою щедрість, порадувати людей усім най/кращим, що тільки може їм дати.


Герб - с..мволічний знак, своє/рідний ключ до історії роду, міста, д..ржави.


Пох..тали головами сивими старії: "Ви слухайт.. та навчайт..сь, діти молодії".

варіанти відповідей

А. земля, найкращим, символічний, своє рідний, держави, похитали, слухайте, навчайтесь;


Б. земля, най кращим, символічний, своєрідний, держави, похитали, слухайте, навчайтесь;

В. земля, найкращим, символічний, своєрідний, держави, похитали, слухайте, навчайтись;

Г. земля, найкращим, символічний, своєрідний, держави, похитали, слухайте, навчайтесь.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест