Вибери поняття і терміни, які слід використовувати, характеризуючи державно-політичний розвиток Польщі в 1920—1930-х рр.
Хто проголосив себе «тимчасовим вождем держави» Польщі в 1918 році?
Назва політичного режиму на чолі з Ю. Пілсудським, що утримував владу в Польщі у 1926–1939 рр., в умовах кризи парламентської системи й польської державності -
У якій країні Європи в 1920—1940-ві рр. існував авторитарний режим, агітаційний плакат якого зображено на ілюстрації?
Політична дія, основним інструментом якої є створення державою-агресором у державі, обраній для агресії, внутрішніх суперечностей і конфліктів із подальшим їх використанням для досягнення політичних цілей агресії це-
Які поняття і терміни слід вибрати для характеристики державно-політичного розвитку Чехословаччини в 1920—1930-х рр.?
19 лютого 1938 р., спираючись на армію та «Залізну гвардію», в Румунії здійснив переворот і прийшов до влади
Найбільш гострим питанням для Королівства СХС було
Яка країна найбільше наполягала на здійсненні щодо Китаю політики «відкритих дверей» і «рівних можливостей»?
Маріонеткова держава Маньчжоу-Го була створена в
Яка подія увійшла в історію під назвою " Соляний похід"?
На чолі національно-визвольного руху в Індії був:
У меморандумі Танака, поданому імператору Японії в 1927 р., зазначалося: «Для того щоб завоювати світ, ми маємо спочатку завоювати …»
Махатма Ганді використовував як методи політичної боротьби
Хто є автором тактики ненасильницького опору колонізаторам ?
Що було спільною характерною ознакою політичного розвитку держав Латинської Америки?
Закінчить речення: "Рисові бунти" - це маштабні народні виступи, які відбулися в серпні - жовтні 1918 року в ..."
Про якого політичного діяча йде мова: "Державний, політичний і військовий діяч, засновник і перший президент Турецької республіки. В історії отримав прізвище Ататюрк ("батько турків"). В 1917 р. в роки Першої світової війни отримав чин генерала і звання паші. З 1919 р. очолював національно - патріатичний рух в країні."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома