Контрольна робота. Дієслово ( ІІ частина)

Додано: 24 грудня 2021
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 27 разів
15 запитань
Запитання 1

Якого члена речення немає в безособових дієсловах?

варіанти відповідей

обставини

означення

підмета

присудка

Запитання 2

Позначте речення, в якому дієслово вжито в наказовому способі

варіанти відповідей

Я міг би краще написати , якби вчив правила

Вона гарно малює

Можливо, скоро піде дощ

Діти, сидіть тихо!

Запитання 3

Позначте рядок, в якому правильно вжито частки БИ/Б


варіанти відповідей

могли б, читала би, їв би

спав би, їв би, грали би

писала б, малювало б, створив би

побачив би, стрибала би, бігли б

Запитання 4

У якому способі вжито дієслово в реченні?

Я буду старанніше вчитися!

варіанти відповідей

дійсний

умовний

наказовий

безособовий

Запитання 5

Позначте рядок, де всі дієслова пишуться з Ь

варіанти відповідей

смієт..ся, тримаєш..ся, ріж..

сяд..,винесіт.., кин..те

повір.., робит..ся, стан..

розважаєт..ся, посміхаєш..ся, тримаєт..ся

Запитання 6

Безособове дієслово вжито в реченні..

варіанти відповідей

Як чудово пахне кава!

Літні канікули не забудуться

Все навкруги залило водою

Воно горіло швидко

Запитання 7

Яким способом утворені дієслова:

озброїти, походжати, перебільшувати

варіанти відповідей

суфіксальним

префіксальним

суфіксально- префіксальним

основоскладання

Запитання 8

Від якої частини мови утворилося дієслово МОВИТИ?

варіанти відповідей

від дієслова

від прикметника

від займенника

від іменника

Запитання 9

Позначте рядок, де правильно утворено наказовий спосіб

варіанти відповідей

ріжмо, хай несімо, нехай сяде

виконуйте, нехай сядьмо, хай працює

хай їсть, провітри, виконуймо

хай виконує, нехай сядьмо, їсти

Запитання 10

Неправильно утворено форму наказового способу дієслова в рядку

варіанти відповідей

зневажмо  

віддаймо

покиньмо

давай згадаємо

Запитання 11

Форму наказового способу дієслова вжито в значенні дійсного в реченні

варіанти відповідей

Не дай мені, доле, з байдужістю знатись.

Учися чужого розуму, але й свого не губи.

А хтось візьми та й пусти чутку про козака- характерника.

Берімось краще до роботи, змагаймось за нове життя.

Запитання 12

Яким способом утворено дієслово доброчинствувати

варіанти відповідей

Префіксально-суфіксальним. 

Префіксальним

Суфіксальним.

Складанням основ або слів.

Запитання 13

Що означають безособові дієслова? 

варіанти відповідей

Ознаку предмета.

Додаткову дію. 

Явища природи, стан людини.

Ознаку предмета за дією.

Запитання 14

Установіть відповідність між дієсловами та їхніми граматичними ознаками.

А. Дозволяєш, пишеш.

Б. Говорімо, читаймо.

В. Розповіла б, прийшла б.

Г. Читатимуть, працюватимуть.


1. Дійсний спосіб, теперішній час, друга особа однини.

2. Умовний спосіб, жіночий рід, однина. 

3. Дійсний спосіб, майбутній час, третя особа множини.

4. Наказовий спосіб, друга особа множини. 

5. Наказовий спосіб, перша особа множини. 

варіанти відповідей

1А, 2В, 4Г, 5В

1А, 2В, 3Г, 5Б

1А, 2В, 3Г, 5В

1Б, 2В, 4Г, 5А

Запитання 15

Установіть відповідність між дієсловами та способами їхнього творення.

А. Розігріти, освітити.

Б. Верховодити, благоволити.

В. Хлюпнути, якати.

Г. Недолюблювати, збільшувати.


1. Префіксальний. 

2. Суфіксальний. 

3. Префіксально-суфіксальний. 

4. Безафіксний. 

5. Складання слів або основ. 


варіанти відповідей

А – 3, Б – 4, В – 2, Г – 5.

А – 1, Б – 5, В – 3, Г – 2.

А – 3, Б – 5, В – 2, Г – 1.

А – 1, Б – 5, В – 2, Г – 3.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест