Усі дієслова належать до І дієвідміни в рядку
Закінчення -емо в першій особі множини теперішнього часу має дієслово
Закінчення -ите в другій особі множини теперішнього часу має дієслово
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму другої особи однини у варіанті
Букву е (є) на місці пропуску потрібно писати в обох дієсловах варіанта
Помилку в написанні особового закінчення дієслова допущено в рядку
Однакову кількість букв і звуків мають обидва слова рядка
НЕПРАВИЛЬНО позначено наголос у слові в рядку
Усі дієслова належать до ІІ дієвідміни в рядку
Закінчення -емо в першій особі множини теперішнього часу має дієслово
Закінчення -ете в другій особі множини теперішнього часу має дієслово
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму другої особи однини у варіанті
Букву е (є) на місці пропуску потрібно писати в обох дієсловах варіанта
Помилку в написанні особового закінчення дієслова допущено в рядку
Однакову кількість букв і звуків мають обидва слова рядка
НЕПРАВИЛЬНО позначено наголос у слові в рядку
Усі дієслова вжиті в наказовому способі в рядку
Укажіть рядок, у якому всі дієслова — умовного способу:
Усі дієслова дійсного способу подано в рядку
З’ясуйте, яким членом речення є виділене дієслово в реченні "Навчайте дітей мислити".
Дієслова доконаного виду подано у рядку:
Правильно вжито дієслівну форму в реченні
Помилку при творенні дієслова першої особи однини допущено в рядку
Помилку при творенні дієслова першої особи однини допущено в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома