Діжуркою у творі називається ( "Климко" Гр. Тютюнник)
Повість Г. Тютюнника "Климко"
Героями повісті Г. Тютюнника "Климко" були
Климко жив
Учителька Наталя Миколаївна на базарі:
По сіль Климко пішов
Тітка Марина не хотіла відпускати Климка, тому що
Чим пригощала тітка Марина Климка?
Климко загинув
Головна думка повісті "Климко" - це
Які проблеми порушує О. Стороженко у творі "Скарб"?
Слова Що таке на світі щастя? належать (за твором О. Стороженка "Скарб"):
Коли Павлусь лягав спати, мати співала йому колискову про...
Мати не пускала Павлуся на вечорниці, бо...
У фразі "сам скарб його знайде" автор використав такий художній засіб
Розмірковуючи над смислом поняття "щастя" стосовно героя,
О. Стороженко вважає, що той його має, хто
Мишка у творі Б. Лепкого була ...
Мишам у місті було голодно, бо
Бідно вбрана жінка просила в господині:
Яка головна думка казки?
Події у казці "Мишка" Б. Лепкого відбуваються в такій послідовності:
1. Помста, яку завдала Мишка господарю.
2. Збагачення господаря під час війни.
3. Опис умов, у яких жили люди.
4. Злість господаря. Мишка покидає свою домівку.
5. Зустріч із подругами.
Мораль казки "Мишка" (кілька варіантів)
Укажіть ілюстрацію, на якій зображено видатну поетесу Ліну Василівну Костенко
Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1 «Крила»
2 «Дощ полив»
3 «Чайка на крижині»
4 «Кольорові миші»
А Струшується сад, як парасолька.
Мокрі ниви і порожній шлях…
Б Немає поля, то буде воля.
Немає пари, то будуть хмари.
В Більше тебе не буде
Завтра на цій землі…
Г І той сусід сказав тоді у тиші:
– Панове судді, я її привів…
Д - Дивна людино!
Я ж маю крила.
Установіть відповідність між героями й творами.
ГЕРОЇ
1 - Дідок старесенький, кропив′яний;
2 - Анна
3 - Натхненна людина;
4 - Пташка, яка відірвалась від гурту
ТВОРИ
А "Пісенька про космічного гостя"
Б "Чайка на крижині"
В "Кольорові миші"
Г " Дощ полив..."
Д "Крила"
Установіть відповідність між художніми засобами та їхніми назвами.
ХУДОЖНІ ЗАСОБИ
1 Зима не вдягала ... свити; ... й не приміряла
2 Дідок старесенький
3 Струшується сад, як парасолька
4 порожній шлях
НАЗВИ
А гіпербола
Б епітети;
В метафори;
Г зменшено-пестливі слова
Д порівняння
Установіть відповідність між ідеями та творами.
ІДЕЯ
1 Засудження тих, хто за індивідуальність, творчу думку переслідує іншу людину
2 Уславлення води, як життєдайної, цілющої сили
3 Возвеличення любові до рідного краю, до всього, що з ним пов′язано
4 Шанування духовних цінностей, які роблять людину багатою
НАЗВИ ТВОРІВ
А "Дощ полив";
Б "Кольорові миші";
В "Скарб";
Г "Крила"
Д "Чайка на крижині";
У поезії "Дощ полив..." череда корів порівнюється із
Словами «Живе на землі, / Сама не літає,/ А крила має, / А крила має!», описано
Слова «У мене діти, в мене син і дочки, / У них цяцьки так жужмом і лежать», - взято із твору:
Коли відбуваються події вірша «Кольорові миші»?
Чому автор у вірші кілька разів повторює слово «сірий»?
З чого, на думку, поетеси, зроблені крила у людини?
Основна думка про те, що кожна людина - неповторна особистість і шлях кожної людини — то ще й шлях до самоствердження, - звучить у творі...
Дивовижна картина викупаної зливою природи поетеса змалювала у вірші
Установіть відповідність між героями та їх авторами.
АВТОРИ
1 Б.Лепкий
2 Гр.Тютюнник
3 О.Стороженко
4 Л. Костенко
ТВОРИ
А "Климко"
Б "Скарб"
В "За сестрою"
Г "Кольорові миші"
Д "Мишка"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома