У творі Г. Тютюнника "Климко" події відбуваються на
У творі Г. Тютюнника "Климко" образ учительки Наталі Миколаївни розкрито за допомогою художньої деталі
Твір, головним героєм якого є сам автор, називають
Гумористично змальовано образ головного персонажа у творі
У поведінці своїх господарів мишка з твору Б. Лепкого не могла сприйняти
Сусідові з поезії Л. Костенко "Кольорові миші" притаманні всі названі ознаки, окрім
У поезії Л. Костенко " Чайка на крижині" на тривожні запитання людини пташка відповідає:
Визначте прислів'я, яке вдало передає перше враження від оповідання "Скарб" О. Стороженка
«Хіба ж папір важніший від життя?» - дивується
Про Анну із «шістсот якогось року» розповідає твір
З чим порівнює сад після дощу Ліна Костенко у вірші «Дощ полив»?
Мишка називає людей (за казкою Б. Лепкого):
Яке прізвисько було у Павлуся? (за оповіданням О. Стороженка «Скарб»)
Iм'я якого собаки згадано у творi, що стереже гроші скупого?
Ліна Костенко народилася ... у ...
Ідея вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» −
Що було матеріалом для виготовлення кольорових мишей?" Кольорові миші"
Сусід («Кольорові миші» Л.Костенко) звинувачував Анну в тому, що вона
Із переліку виберіть образи вірша “Дощ полив...”
Возвеличення доброти, порядності, співчуття до горя інших, засудження жадібності, брехні, жорстокості, війни, яка знищує людські чесноти, байдужості до всього, окрім грошей - це ідея твору
Чайка дивувалася із застереження бути обережною на крижині, бо
Визначте художній засіб "день полив'яний", "дідок старесенький, кропив'яний", "порожній шлях".
Визначте художній засіб "струшується сад, як парасолька" із поезії "Дощ полив..".
Установіть відповідність між героєм повісті Григора Тютюнника "Климко" та його реплікою.
1. - Прощай,
синочку...Так хотілося мені тебе зоставити у себе...
2. - Може б, ти до мене
перейшов? Куди ж тобі тепер діватися?
3. - Тобі тут буде
хорошо, Наташ Миколавна...
4. - Як тут мій
помошничок? Не боявся сам уночі?
А. Климко; Б. дядько Кирило; В. тітка Мотя; Г. тітка Марина; Д. дідусь Гареєв.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома