Контрольна робота. Григір Тютюнник, Олекса Стороженко, Богдан Лепкий, Ліна Костенко

Додано: 23 лютого 2021
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 2243 рази
24 запитання
Запитання 1

« Той тільки щасливий, хто другому не завидує, а дякує Богу за те, що він йому послав», - читаємо у творі

варіанти відповідей

"Крила"

"Скарб"

"Климко"

"Мишка"

Запитання 2

Головного героя твору «Скарб» звати

варіанти відповідей

Гриць

Петрусь

Павлусь

Климко

Запитання 3

Мишка не могла змиритися з людською

варіанти відповідей

лінню та неохайністю

працею та потом

пихатістю та брудом

брехнею та жадібністю

Запитання 4

Ліна Костенко стверджує, що кожна людина має

варіанти відповідей

гроші

владу

силу

крила

Запитання 5

«Не ходи, синку, холодно, замерзнеш та ще, крий Боже, занедужаєш, то я й умру, не діжду поки ти й одужаєш», - читаємо у творі

 

варіанти відповідей

«Дощ полив»

«Мишка»

«Скарб»

«Чайка на крижині»

Запитання 6

«Хіба ж папір важніший від життя?» - дивується

 

варіанти відповідей

господар

господиня

сусідка

мишка

Запитання 7

« Вона припала до дерев'яного ящика, і гризла, і гризла, і гризла», - читаємо у творі

варіанти відповідей

Ліни Костенко

Богдана Лепкого

Григора Тютюнника

Олекси Стороженка

Запитання 8

Про Анну із «шістсот якогось року» розповідає твір

варіанти відповідей

«Крила»

«Дощ полив»

«Чайка на крижині»

«Кольорові миші»

Запитання 9

Слова «Чайки держаться гурту, / А ти відпливаєш одна» є у творі

варіанти відповідей

«Крила»

«Дощ полив»

«Чайка на крижині»

«Кольорові миші»

Запитання 10

Рядки  Сусід сказав, що миші ті якраз

                   Такої шкоди не чинили зроду,

                   Що в господарстві наче все гаразд,

                   А йдеться швидше про моральну шкоду, - є у творі

 

варіанти відповідей

«Скарб»

«Мишка»

«Чайка на крижині»

«Кольорові миші»

Запитання 11

Словами «Живе на землі, / Сама не літає,/ А крила має, / А крила має!», описано

варіанти відповідей

чайку

 горобця

людину

лебедя

Запитання 12

Установіть відповідність між сюжетними складовими та уривками з казки «Мишка»

1 зав'язка

2 розвиток дії

3 кульмінація

4 розв'язка

А «Була собі мишка»

Б «Моргнула на дітей, і вони шнурочком вибігли крізь відчинені двері на поле»

В « - От бачиш, і війна на щось придасться… Розбагатіємо…» - і ховає гроші в ящик під ліжко

Г «В хаті чужим духом пахне»

Д «А жінка говорила, мовби за труною ішла: - Змилосердіться…У мене хора дитина… Най би хоч перед смертю напилося…»

варіанти відповідей

1А 2В 3Д 4Б

1А 2Д 3В 4Г

1Б 2А 3Г 4Д

1В 2Б 3Г 4Д

Запитання 13

Слова «Що таке на світі щастя?» належать ( оповідання «Скарб»)


варіанти відповідей

батькові Павлуся

матері Павлуся

оповідачеві

сільським парубкам

Запитання 14

Що просила жебрачка в господині («Мишка»)?


варіанти відповідей

грошей

м′яса

хліба

молока

Запитання 15

З якого матеріалу дівчинка Анна з поезії Ліни Костенко «Кольорові миші» робила кольорових мишей?


варіанти відповідей

пластилін

лоза

сухе листя

кольоровий папір

Запитання 16

Яка річка є місцем розгортання діє ї вірші Ліни Костенко «Чайка на крижині»?


варіанти відповідей

Дніпро

Одер

Вісла

Дністер

Запитання 17

Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.

1  «Крила»

2  «Дощ полив»

3  «Чайка на крижині»

4  «Кольорові миші»

А Струшується сад, як парасолька.

   Мокрі ниви і порожній шлях…

Б  Немає поля, то буде воля.

    Немає пари, то будуть хмари.

В  Більше тебе не буде

   Завтра на цій землі…

Г  І той сусід сказав тоді у тиші:

   – Панове судді, я її привів…

Д - Дивна людино!

Я ж маю крила.


варіанти відповідей

1А 2Б 3В 4Г

1Б 2А 3В 4Д

1Б 2А 3Д 4Г

1Д 2В 3Б 4А

Запитання 18

Установіть відповідність між героєм повісті Григора Тютюнника «Климко» та його реплікою.

 1 А краще – пристань до якихось добрих людей, біженців – серед нещасних багато є добрих…

2 Може б, ти до мене перейшов? Куди ж тобі тепер діватися?

3 Людина, людина…І всім на дурняк дай.

4  Як тут мій помошничок? Не боявся сам уночі?

А Климко                                           

Б дядько Кирило                              

В Бочончиха

Г тітка Мотя

Д дід Бочонок

варіанти відповідей

1А 2Б 3В 4Г

1В 2А 3Д 4Г

1Б 2В 3А 4Д

1Д 2Г 3В 4Б

Запитання 19

Установіть відповідність між назвою твору й художнім образом

 

1 «Скарб»

2 «Мишка»

3 «Климко»

4 «Чайка на крижині»

А крила

Б крига

В діжурка

Г ящик

Д хорт

варіанти відповідей

1А 2Г 3Б 4Д

1Д 2Г 3В 4Б

1В 2А 3Д 4Г

1Б 2Д 3А 4В

Запитання 20

Установіть відповідність між назвою твору й художнім образом

 

1 «Скарб»

2 «Мишка»

3 «Климко»

4 «Чайка на крижині»

А золоті ключі

Б ріка Одер

В поточені гроші

Г трояндова сукня

Д цільничок меду

варіанти відповідей

1Д 2В 3Г 4Б

1А 2Б 3В 4Г

1Б 2В 3В 4Д

1Д 2А 3Б 4В

Запитання 21

Установіть відповідність між портретною характеристикою й літературним героєм ("Климко")

1 Сивий, вусатий і кругло-товстий…любив походжати ранками по базару – у широких смугастих штанях, у довгій, ледь не до колін, синій косоворотці

2 Прибіг захеканий, з гарячими рум′янцями на гострих смуглих вилицях… вузькі й такі чорні очі на мить заплющилися… і враз гаряче зблиснули…

3  ...низенький, сухоплечий, у ватяних штанях, вовняних шкарпетках і гостроносих шахтарських чунях.

4 Маленька, бліда, дивилася на бороданя широко розплющеними очима. У них не було ні презирства, ні гніву…

А Дідусь Гареєв

Б Наталя Миколаївна

В Зульфат

Г Климко

Д Бочонок

 

варіанти відповідей

1А 2Г 3Д 4В

1Б 2В 3Д 4А

1Д 2А 3В 4Б

1Д 2В 3А 4Б

Запитання 22

З чим порівнює сад після дощу Ліна Костенко у вірші «Дощ полив»?


варіанти відповідей

з діжкою

з парасолькою

з річкою

з людиною

Запитання 23

Слова «Одні з голоду гинуть, а другі папір у ящик ховають» належать (Б.Лепкий, казка «Мишка»)

варіанти відповідей

господині

жінці-жебрачці

сільській мишці

городським мишам

Запитання 24

Парубки з оповідання «Скарб» запросили Павлуся із собою до лісу, щоб


варіанти відповідей

посміятися з нього

допомогти йому розпочати нове життя

їм пощастило

дізнатися його секрети

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест