За навчальною програмою Валентини Архипової, Світлани Січкар, Світлани Шило.
(Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б. Українська література: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти).
Установити відповідність між назвою твору та автором
1 «Дивак»
2 «Чарівний талісман»
3 «Пригоди Алі в країні Недоладії»
4 «Лось»
А. Всеволод Нестайко
Б. Григір Тютюнник
В. Євген Гуцало
Г. Галина Малик
Установити відповідність між назвою твору та героями
1.«Чарівний талісман»
2. «Дивак»
3. «Пригоди Алі в країнв Недоладії»
4. "Лось"
А. Недочеревик
Б. Журавель
В. Олесь
Г. Шпичак
Невеликий за обсягом художній твір про події з життя одного чи кількох героїв - це
«Чарівний талісман» В.Нестайка за жанром
Хто з хлопців із твору «Чарівний талісман» В.Нестайка був лідером компанії?
Хто був постійним свідком пригод хлопчиків з твору «Чарівний талісман»?
Події у творі «Чарівний талісман відбуваються в:
Хлопчика Олеся з оповідання Григора Тютюнника " Дивак" називали диваком, бо
Яка з якостей не властива хлопчику Олесю з оповідання "Дивак"?
Трьох друзів з повісті Всеволода Нестайка "Чарівний талісман" звали
Автор повісті "Чарівний талісман" стверджує, що найголовніше в житті - це
Жанр твору Г. Тютюнника "Дивак":
Що сказав Толя мамі Федька після похорону? ("Федько-халамидник")
"Бути милосердним, любити та захищати природу, особливо тварин" - основна думка твору...
За жанром твір Євгена Гуцала "Лось" є:
Що зробив дядько Шпичак з лосем?
Машини хлопці не отримали,бо
Марусик і Циган посварилися через
Щоб помирити Марусика і Цигана Журавель
Яке значення має слово "халамидник"?
Чарівний талісман незнайомця - це...
«Це був великий звір з широкими грудьми, які легко здималися од дихання. Його роги нагадували осінній низькорослий кущ. із якого обнесло листя…» — так описує персонажа у своєму творі
Де ховався Тарас, щоб послухати вчителя
Тарас почував себе найбагатшою людиною , бо
Тарас з "Дитинство Тараса" Д. Красицького, служив у пана (ким?)
Ким хотів стати в дитинстві автор твору "Чарівний талісман" Всеволод Нестайко?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома