Які наслідки для Європи та українських земель мало утворення Османської імперії
Порядок, за якого посади в державі посідали за походженням - це
зовнішня загроза з боку німецьких лицарів Тевтонського ордену відноситься до:
Про яке князівство йде мова " Верховну владу тут мало віче. Але насправді майже вся влада була в руках бояр. З них обирали посадника, архієпископа і тисяцького. Постійного війська не було, а віче запрошувало князя з дружиною..."
Співставте історичних діячів з іх діяльністю:
1. Ольгерд 2.Ягайло 3. Баязид I 4. Мехмед II
А) прозваний "завойовником", за його наказом Константинополь було переіменовано на Стамбул
Б) переміг монголів у битві на річці Сині Води
В) уклав Кревську унію
Г) заснував Краківський університет
Д) прозваний "блисковкою", його армію розгромив Тимур.
Про кого йде мова: "За "проповідь єресі" та критику церкви у 1415 році його спалили на вогнищі. Ця мученицька смерть стала поштовхом до повстання в країні."
Укажіть зайвий термін для історії середньовічного Новгорода
Битва в результаті якої об'єднані сили Польщі та Литви зламали свого основного ворога — Тевтонський орден
Повсталі гусити не були єдиними, вони поділилися на:
Встановіть відповідність понять:
1. Боярська дума
2. Ярлик
3. Гусити
4. Сейм
А) Станово-представницький орган Польщі, до складу якого входили магнати, вище духовенство, шляхта
Б) Грамоти, якими монгольські хани давали право руським князям управляти своїми князівствами
В) Послідовники Яна Гуса, виступали за повернення до ідеалів бідної та справедливої церкви
Г) Постійний дорадчий орган при московському великому князеві, який складався з феодальної аристократії
Хто такий Казимир III Великий
Встановити хронологічну послідовність подій: А) Куликовська битва
Б) захоплення монголо-татарами Києва
В) Кревська унія
Г) битва на річці Калка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома