В який період розвивалося бароко як художній напрям?
Жанр п’єси Мольєра «Міщанин-шляхтич» - …
Класицизм виник як мистецтво …
Скільки дій відбувається в комедії Міщанин- шляхтич?
Як називали добу класицизму у Франції?
Укажіть, про який стиль літератури йдеться: «Відзначається художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої — драматично загострене сприйняття світу та людини»
Клеонт висвячує Журдена в сан ....
Що означає слово "класицизм" у перекладі з латинської мови?
Місто, де відбувається дія в комедії "Міщанин-шляхтич"?
Одне із правил класицизму : поділ літератури на жанри. На які саме?
У чому проявлявся схематизм класицизму?
Тематика комедії "Міщанин-шляхтич":
Для бароко характерні:
Для класицизму характерні:
Бароко був художнім напрямом, поширеним у:
Філософська лірика -
Укажіть значення слова bаrоссо
Кого з героїв можна охарактеризувати за допомогою українського народного прислів'я "Не в свої сани не сідай"?
Що є головним для Клеонта?
Як Ков'єль обманює Журдена, щоб допомогти закоханим ?
Укажіть основну пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра ....
Чого, на думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя?
Єдність місця проявляється в п’єсах класицистів у тому, що події повинні розвиватися …
Улюблені теми творів митців бароко ...
Визначте ідею комедії "Міщанин-шляхтич":
Який подарунок маркізі дарує пан Журден?
Назвіть характерні риси пана Журдена:
Досягти мети панові Журдену не вдалося через
У фіналі комедії:
Правило трьох єдностей у драматургії класицизму:
Митці класицизму наслідували …
Єдність часу проявляється в тому, що подія в п’єсах класицистів повинні розвиватись протягом …
Письменники-класицисти: ....
Театр, який заснував Мольєр мав назву ...
Фразеологізм, який характеризує сутність пана Журдена
Мольєр убачав призначення комедії в тому, щоб...
Мольєра вважають творцем...
Ідеальним героєм класицизму є:
До високих жанрів у ієрархічній жанровій системі класицизму належали:
Назвіть представників бароко
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома