Контрольна робота "ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX — ПОЧАТКУ XXI ст."

Додано: 14 травня
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
15 запитань
Запитання 1

"Геть усе у ньому була старе, крім очей, а вони мали колір моря і блищали весело й непереможно." Про якого героя йде мова?( Е. М. Гемінґвей «Старий і море»)

варіанти відповідей

Манолін;

Сантьяго;

 Пелайо;

Гонзага.

Запитання 2

Художній світ Е.М. Гемінгвея вирізняють:

варіанти відповідей

апокаліптичні настрої;  

тема "втраченого покоління";

"герой кодексу", який виявляє мужність і стоїцизм перед силами зла;

аскетичність художнього зображення в поєднанні із сухим, телеграфним стилем.

Запитання 3

Одна з основних проблем твору Е. М. Гемінґвея «Старий і море»:


варіанти відповідей

взаємини батьків і дітей;

стосунки людини з природою;

крах романтичних ілюзій;

утрата сенсу життя

Запитання 4

Символічне значення фіналу оповідання "Стариган із крилами":

варіанти відповідей

утвердження добра в людському житті;

приреченість людей, які не спроможні піднятися над "багном" свого існування;

сподівання на відродження духовності людей;

віра людей у надприродні сили.

Запитання 5

Інтенсивне використання фактів візантійської і поствізантійської

культури, комп’ютера і нелінійної літератури, гіпертексту — це ...

 

варіанти відповідей

засіб боротьби за читача М. Павича;  

особливості творчості П. Зюскінда;

новаторство Г. Г. Маркеса;

особливості стилю Е. Гемінґвея.

Запитання 6

Для митців постмодернізму було характерне поєднання ідейних та естетичних засад культурних епох:

 

варіанти відповідей

всього світового літературного і культурного процесу

романтизму і реалізму

Ренесансу і класицизму        

античності і середньовіччя

Запитання 7

М. Павич увійшов у світову літературу написаним у формі гіпертексту романом:


варіанти відповідей

«Дамаскін»;

«Зоряна мантія»;

«Хозарський словник»;

«Остання любов у Царгород».

Запитання 8

Що зробила Елісенда, коли ангел промайнув над останніми хатинами:

варіанти відповідей

засумувала;

засміялась;

покликала чоловіка;

полегшено зітхнула.

Запитання 9

Розважальна й дидактична белетристика, яка друкується великими накладами і є складовою «індустрії культури».


 

варіанти відповідей

масова література

елітарна література

Запитання 10

Художній світ Г.Г. Маркеса характеризують:

варіанти відповідей

тема морального суду над людством;

тема розладу людських взаємин у світі, що перебуває у стані насильства;

тяжіння до умовного, гротескного, фантастичного, різноманітних форм поетичної символізації;

прагнення відтворити "моделі" національного буття, національної історії.

Запитання 11

Для "театру абсурду" характерні


варіанти відповідей

дотримання закону трьох єдностей (дії, часу й місця)

 наближення до реального життя;внутрішній конфлікт стає центром дії, широке використання підтексту в мові персонажів п’єси, розробка нових жанрів

відсутність місця і часу дії, руйнування сюжету і композиції,ірраціоналізм,поєднання трагічного і комічного,парадоксальні колізії

Запитання 12

Який вплив (за змістом оповідання) має на суспільство спів сучасного Орфея? (за твором Х. Кортасара «Менади»)

варіанти відповідей

 підносить над світом буденності

 допомагає долати труднощі  

викликає дикі інстинкти людей

люди ніби потрапляють у паралельну реальність

Запитання 13

Де відбуваються події твору Х. Кортасара «Менади»?

варіанти відповідей

у театрі Корона

у театрі Ла Скала

у давньогрецькому театрі

у Колізеї

Запитання 14

Постмодерністський герой - це людина, яка ...

варіанти відповідей

уособлює гармонію, емоційно стійка, морально врівноважена

намагається знайти точки дотику між реальним і фантастичним світами

перебуває на перехресті різних часів, епох, просторів

 кидає виклик обставинам

Запитання 15

Поетиці постмодернізму притаманні :

варіанти відповідей

Раціоналізм, мімесис, ієрархія жанрів

 Інтертекстуальність, іронічність, колажність

 Антонімічність і подвійність світу, його інтуїтивне світосприйняття

Синкретизм, культ розуму, універсалізм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест