Контрольна робота. Літературний детектив. Світова новела.

Додано: 15 квітня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 284 рази
17 запитань
Запитання 1

1. Невеликий розповідний твір про якусь незвичайну подію з несподіваною розв’язкою – це:

варіанти відповідей

а) оповідання;

б) притча;

в) новела;

г) детектив.

Запитання 2

2. Автором 273 новел та роману «Королі та капуста» є:

варіанти відповідей

а) О. Генрі;

б) Г. Уеллс;

в) Р. Акутагава.

г) Е. По

Запитання 3

3. На кого був схожий художник Берман із новели «Останній листок»:

варіанти відповідей

а) пророка Мойсея;

б) скульптора Мікеланджело;

в) пророка Іллю;

г) скульптора Родена.

Запитання 4

4. Укажіть засновника детективного жанру:

варіанти відповідей

а) А. Крісті;

б) Е. По;

в) А. К. Дойл;

г) 0. Генрі

Запитання 5

5. Назвіть, хто з названих письменників не працював у жанрі детективу:

варіанти відповідей

а)  А. Крісті;

б)  А. К. Дойл;

в)  Е. По;

г) Г. Уеллс.

Запитання 6

6. Прозовий твір з ускладненим сюжетом, побудований на розкритті загадкового злочину або на з’ясуванні таємничих обставин – це :

варіанти відповідей

а) пригода;

б) фантастика ;

в) детектив;

г) притча.

Запитання 7

7. Хто є автором новели «Чарівна крамниця»:

варіанти відповідей

а) О. Генрі;

б) Г. Уеллс;

в) Р. Акутагава;

г) С. Портер.

Запитання 8

8. Який персонаж НЕ є героєм новели «Дари волхвів»:

варіанти відповідей

а) Джонсі;

б) Джім;

в) Делла;

г) Різдво.

Запитання 9

9. Шедевр художника Бермана:

варіанти відповідей

а) Неаполітанська затока;

б) портрет Джонсі;

в) листок плюща;

г) дощ.

Запитання 10

10. Який із названих творів за жанром НЕ є новелою:

варіанти відповідей

а) «Павутинка»;

б) «Золотий жук»;

в) «Чарівна крамниця»;

г) " Дари волхвів".

Запитання 11

11. Шерлок Холмс жив на:

варіанти відповідей

а) Бейкер-стріт;

б) Крейвен-стріт;

в) Скотленд-ярд;

г) Фліт-стріт.

Запитання 12

12. Назва маєтку, де розгорталися основні події в оповіданні «Пістрява стрічка»:


варіанти відповідей

а) Стоук-Моран;

б) Мерріпіт-Хаус;

в) Саутсі;

г) Бейкер-стріт.

Запитання 13

13. Установіть відповідність між персонажем твору та його вчинком:

варіанти відповідей

 а) Легран      розгадав таємницю пергаменту;

б) Джупітер    не дозволив пограбувати банк;          

  в) Ватсон     описав пригоди свого друга ;      

г) Шерлок Холмс не знав, де право та ліво..           

Запитання 14

14.Установіть відповідність між персонажем твору та його вчинком:

варіанти відповідей

а) Джонсі         продала своє волосся, щоб купити ланцюжок;

б)Берман       намалював листок плюща;

 в) Джім     продав свого годинника, щоб купити гребінь;

г) Делла             захворіла на пневмонію.

Запитання 15

15.Установіть відповідність між твором та його темою (ідеєю):

варіанти відповідей

а) «Чарівна крамниця»     несхожість дитячого та дорослого поглядів на світ;

б) «Павутинка»   жертва найдорожчим заради щастя іншого;

в) «Останній листок»   здатність на самопожертву заради життя іншого;  

г) «Дари волхвів»    ідея про моральну справедливість .    

Запитання 16

16. Встановіть логічні пари:

варіанти відповідей

Ройлотт батько міс Стоунер;                    

б) Хелін Стоунер  відвідувачка Шерлока Холмса;                        

в) Легран    власник золотого жука;

г) Джупітер      негр – слуга.             

Запитання 17

17. Установіть послідовність подій у новелі:

варіанти відповідей

а)Сью розповідає Берману про «химеру» Джонсі.

б) Листок плюща висить на своєму місці.

в) Сью та Джонсі селяться у Гринвіч-Віллідж.

г) Поява містера Пневмонії.

а)Листок плюща висить на своєму місці.

б) Сью розповідає Берману про «химеру» Джонсі.

в) Сью та Джонсі селяться у Гринвіч-Віллідж.

г) Поява містера Пневмонії.

а)Сью та Джонсі селяться у Гринвіч-Віллідж.

б)Поява містера Пневмонії.

в)Сью розповідає Берману про «химеру» Джонсі.

г) Листок плюща висить на своєму місці.

а)Сью та Джонсі селяться у Гринвіч-Віллідж.

б)Поява містера Пневмонії. 

в)Листок плюща висить на своєму місці.

г)Сью розповідає Берману про «химеру» Джонсі.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест