1.Який вираз є буквеним?
2.Коренем якого рівняння є число 12?
5.Спрости вираз 325х-110х
8.Розв'яжи рівняння х+5х+12=72
10.Обчисли значення виразу (а-2)2 +4а якщо а=10
Розв'яжіть рівняння та вкажіть його корінь: 16:(3у+1) = 4
Учень задумав число. Якщо його помножити на 5, а потім до добутку додати 20, то буде 100. Яке число задумав учень?
Оберіть правильні записи розв'язку та відповіді до задачі
Щоб знайти швидкість треба...
Розв"яжіть рівняння:
(х+23) - 45=105
Яка швидкість пішохода, якщо за 3 години він подолав швидкість 15 км?
Яка швидкість течії, якщо власна швидкість парохода 45 км/год, а у воді проти течії він пропливає 42 км/год?
Відстань між двома містами 500 км. Одночасно на зустріч один одному вирушили 2 автомобілі. Яка швидкість першого автомобіліста, якщо другий рухався 65км/год і через 3 години після початку руху відстань між ними була 122 км?
Майстер виготовляє 12 деталей за годину. За скільки годин він виготовить 36 деталей?
Периметр трикутника дорівнює 19 см. Друга його сторона у 2 рази більша, ніж перша, а третя - на 3 см більша, ніж перша. Визначити першу сторону трикутника.
9.На першому складі зберігається вдвічі більше вугілля,ніж на другому.Всього на двох складах -2490 т вугілля. Скільки тонн вугілля зберігається на кожному складі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома