Дайте визначення.
Займенник - це ...
Яким членом речення найчастіше виступає займенник у реченні?
На які питання відповідає займеннник?
Позначте рядок, у якому всі подані назви є розрядами займенників.
Оберіть рядок, у якому записані займенники 3-тьої особи.
У якому рядку неозначені займенники мають писатися разом?
Визначіть рядок, у якому заперечні займенники з НІ пишуть разом.
Укажіть рядок, у якому всі займенники пишуться через дефіс.
Визначте розряд виділених займенників.
І по цей бік гора, і по той бік гора, а між тими крутими горами сходила зоря.
У реченні " Так я і годував своїх мурашів зимою цукром" особовий займенник виконує синтаксичну роль:
Займенниками є всі слова рядка, ОКРІМ:
На скільки розрядів поділяються займенники?
Займенники можуть уживатися замість усіх нижче згаданих самостійних частин мови, ОКРІМ :
Присвійний займенник є в кожному рядку, ОКРІМ :
Укажіть, у якому рядку допущено орфографічну помилку.
Продовжіть твердження.
Неозначені займенники творяться від ...
До одного розряду належать усі займенники в рядку:
Укажіть займенники в давальному відмінку.
Укажіть рядок, у якому вжито ТРИ займенники в реченні.
Визначте, у якому рядку вжито зворотний займенник.
У реченні "Без будь-кого з нас Батьківщина може обійтися, але будь-хто без Батьківщини - ніщо." немає:
З′ясуйте, скільки вжито займенників у поезії Лесі Українки :
До тебе, Україно, наша бездольная мати,
Струна моя перша озветься.
І буде струна урочисто і тихо лунати,
І пісня від серця поллється.
По світі широкому буде та пісня літати,
А з нею надія кохана
Скрізь буде літати, по світі між людьми питати,
Де схована доля незнана?
І, може, зустрінеться пісня моя самотная
У світі з пташками-піснями,
То швидко полине тоді тая гучная зграя
Далеко шляхами-тернами.
Полине за синєє море, полине за гори,
Літатиме в чистому полю,
Здійметься високо-високо в небесні простори
І, може, спітка тую долю.
І, може, тоді завітає та доля жадана
До нашої рідної хати,
До тебе, моя ти Україно мила, кохана,
Моя безталанная мати!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома