Контрольна робота Р.Д.Бредбері «Усмішка», Роберт Шеклі «Запах думки»

Додано: 16 травня 2023
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 36 разів
13 запитань
Запитання 1

Р.Д. Бредбері у творі "Усмішка" змалював

варіанти відповідей

розвинуте суспільство

сучасне життя

 зруйновану цивілізацію

 інопланетну цивілізацію

Запитання 2

Чому люди збирались знищувати все, що пов'язувало їх з минулим? (оповідання Р. Бредбері "Усмішка")

варіанти відповідей

 Їм не подобалось минуле

 Це був один із способів їх виживання

Вони вважали, що минуле занапастило їхнє теперішнє

Запитання 3

Оберіть твердження, що характеризують образ Тома.

варіанти відповідей

 Зачарований красою витвору мистецтва

 Не бажає бути одним із черги

Зберігає усмішку «Джоконди» як символ вічності мистецтва, духовної краси, морального зростання людини

 є символом минулого, руйнації та ненависті

 Цікавиться, чи повернеться цивілізація

Має чисту душу і може врятувати майбутнє

Запитання 4

Фінал твору "Усмішка" Р.Д.Бредбері

варіанти відповідей

символізує надію на відродження суспільства

символізує погіршення становища людей і суспільства

 не дає надії на відродження суспільства

Запитання 5

Оповідання "Все літо в один день" вчить ...

варіанти відповідей

завжди обстоювати свою точку зору, незважаючи ні на що

не ображати тих, хто відрізняється від тебе

 бути добрими до людей, які знаходяться поруч

 не чинити іншим людям зла

 завжди йти до своєї мети

не зважати на думки інших, адже вони можуть бути хибними

Запитання 6

Які проблеми порушуються у творі Р. Бредбері "Все літо в один день" ?

варіанти відповідей

 булінгу

родинних стосунків

 толерантного ставлення до людей

 екологічні

 війни і миру

Запитання 7

Укажіть спільні риси оповідань Р.Бредбері "Усмішка" та Р.Шеклі "Запах думки"

варіанти відповідей

зображені події майбутнього

 герої творів самозакохані

герої не скоряються обставинам і перемагають їх

уміння Тома і Кліві бачити не очима, а душею

зображуються події розвиненого цивілізованого суспільства

Запитання 8

Який висновок робить автор оповідання " Запах думки?

варіанти відповідей

 Кліві боровся, бо не міг допустити поразки

Кліві боровся з цією планетою за її правилами і переміг

Кліві боровся з хижаками, бо був сміливим

Кліві боровся , бо готувався до цього все життя

Запитання 9

Що уособлює головний герой оповідання "Запах думок" Лірой Кліві?

варіанти відповідей

 герой є втіленням могутності, розуму та інтуїції людини,  її здатності не схилятися в  екстремальних ситуаціях

людину, яка вміє вести діалог з різними цивілізаціями

людину, яка вміє орієнтуватися у безмежному космічному просторі

  людину-телепата

Запитання 10

Позначте правильні твердження

варіанти відповідей

Лірой Кліві завдяки силі своєї думки зумів врятувати собі життя.

 Автор показує прагнення людей жити в мирі, злагоді

 Людина — не вбивця всього живого, бути сильним не означає знищувати тих, хто слабший.

Щоб залишитися живим, Кліві довелося пройти через  фізичні та духовні випробування

Запитання 11

Позначте спільні для творів Р.Д.Бредбері  «Усмішка» та Роберта Шеклі «Запах думки» проблеми.

варіанти відповідей

У майбутньому є небезпека руйнування духовних цінностей, взаємозв'язків людини і природи.

Кожна людина несе відповідальність за збереження здобутків цивілізації.

Людський інтелект та креативне мислення допоможуть вижити під час життєвих випробувань.

Для досягнення спільної мети  важлива злагоджена робота.

Запитання 12

Наукова фантастика - це...

варіанти відповідей

спосіб художнього творення, в основі якого лежить нереальне, уявне, чарівне, наприроднє.

жанр художніх творів, в якому за допомогою додавання вигаданих, уявних елементів створюється світ, відмінний від сьогоденного, реального

 різновид художньої літератури, основною темою якої є дослідження й прогнозування наслідків досягнень науково-технічної думки.

Запитання 13

Усмішка Джоконди у творі Бредбері є ...

варіанти відповідей

 втіленням краси, добра, мистецтва

символом насмішки над життям людей майбутнього

символом минулого

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест