Контрольна робота. "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці, Драматургія кінця ХІХ - початку ХХ ст."

Використано матеріали з тесту Нестеренко Н. О. «Контрольна робота. "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й модернізму в ліриці", "Драматургія кінця ХІХ - початку ХХ ст."

Додано: 20 квітня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
Тест виконано: 1910 разів
24 запитання
Запитання 1

Літературно-мистецька течія раннього модернізму, яка характеризувалася безпосередньою фіксацією вражень, спостережень, співвражень - це

варіанти відповідей

Неоромантизм

 Імпресіонізм

 Символізм

 Експресіонізм

Запитання 2

Оберіть відповідь, яка на вашу думку, вказує на відповідність вірша та його ідеї:

1. "Альбатрос".

2. "Відповідності".

3. "Вечорова гармонія"

А) Зображення природи через кольори, звуки, запахи.

Б) Сум за коханою, якої ніколи не побачиш.

В) Стосунки: поет і натовп.

варіанти відповідей

1 - Б; 2 - А; 3 - В.

 1 - В; 2 - Б; 3 - А.

 1 - А; 2 - В; 3 - Б.

  1 - В; 2 - А; 3 - Б.

Запитання 3

Одна із течій модернізму в основі якої лежить знак, що відтвоює певне явище, конкретний художній образ наповнює багатозначністю

варіанти відповідей

 Імпресіонізм

Експресіонізм

 Символізм

Декаданс

Запитання 4

Панорамна картина життя людини, передана через асоціації між звуком і кольором показана в поезії Артюра Рембо...

варіанти відповідей

"Голосівки"

 "Пора у пеклі"

  "Вечірня молитва"

  "П'яний корабель"

Запитання 5

"Синій птах" за жанром

варіанти відповідей

Трагікомедія

  Драма-притча

Драма-феєрія

  Комедія

Запитання 6

Де герої твору знайшли синього птаха?

варіанти відповідей

Вдома біля батька й матері

У бабусі й дідуся в Країні Минулого

У Садах Блаженства

 У Царстві Майбутнього

Запитання 7

Хто допомагає Тільтіль і Мітіль у пошуках Синього птаха

варіанти відповідей

Королева Ніч  

 Душа Світла

  Кішка

Хліб

Запитання 8

Головна ідея драми "Синій птах" це

варіанти відповідей

Треба жити заради блаженства

  Треба завжди бути готовим до подорожі

  Усвідомити, що щастя там, де твій дім і рідні люди

 Не сидіти на місці, а шукати свого птаха щастя

Запитання 9

Твір, який уважають віршованим маніфестом символістів:

варіанти відповідей

 "Зосередження"

   "Голосівки"

 "Поетичне мистецтво"

  "Осіння пісня"

Запитання 10

У драмі М. Метерлінка Синій птах є символом:

варіанти відповідей

кохання

 ворожнечі

щастя

 розлуки

Запитання 11

Автор збірки "Квіти зла":

варіанти відповідей

 А. Рембо

 С. Малларме

  П. Верлен

 Ш. Бодлер

Запитання 12

Що символізує портрет в романі Оскара Вайльда "Портрет Доріана Грея"?

варіанти відповідей

душу, совість людини;           

невмирущу силу мистецтва;             

портрет є символом краси;

вічність існування людини 

Запитання 13

 Провідна тема сонета «Альбатрос»:

варіанти відповідей

людина та природа 

поет і натовп 

мистецтво й поет 

моряки й птахи

Запитання 14

 Поетичні замальовки П. Верлена називають 

варіанти відповідей

"опис душі"

"дзеркало душі"


"пейзажі душі" 

"історія душі"

Запитання 15

Жанри "нової драми"

варіанти відповідей

Комедія, трагедія, драма 

"драма ідей", "драма-дискусія", "символістська драма"

п'єса, трагікомедія, мелодрама

Комедія, трагедія, мелодрама

Запитання 16

Про моральний обов’язок перед тими, хто пішов з життя, діти дізнаються у: 

варіанти відповідей

Палаці Ночі

Лісі

Країні Спогадів

Садах Блаженств

Запитання 17

В творі М. Метерлінка "Синій птах" втіленням зрадництва і підступництва, уособленням ворожих людині демонічних сил є

варіанти відповідей

пес Тіло

Душа Світла 

кішка Тіллета 

фея Берилюна 

Запитання 18

Художник Безіл не хоче виставляти портрет Доріана Грея тому, що

варіанти відповідей

портрет здається йому дещо невдалим;    

цього не бажає Доріан, а художнику важлива його думка;

занадто багато своєї души вклав в портрет; 

такі роботи на виставках не цінуються

Запитання 19

Яке бажання з’являється у Доріана після споглядання портрета?

варіанти відповідей

щоб замість нього старів і змінювався портрет           

вести здоровий спосіб життя, щоб подовше зберегти молодість 

знищити портрет

створити копію портрета

Запитання 20

Чому після смерті Дорана портрет змінився?

варіанти відповідей

мистецтво і краса вічні; 

Доріан своєю смертю зняв тягар гріхів з портрета;            

усі зміни портрета існували лише в уяві самого Доріана;

то тільки здавалося, що портрет змінився

Запитання 21

Встановіть відповідність між терміном та його визначенням

1."Драма ідей"

2. "Драма дискусія"

3. Символістська драма

4. Лірико-психологічна драма

А. Це драма, у центрі уваги якої не події, а переживання, настрої героїв, що перебувають у конфлікті з трагічною буденністю

Б. Це драма, у якій герої є носіями різних, але добре обґрунтованих поглядів. Конфлікт будується на дискусії і впродовж п’єси не розв’язується, а, навпаки, загострюється, а фінал залишається відкритим

В. Це філософсько-психологічна драма, у якій велику роль відіграє підтекст, психологічний аналіз, а основою конфлікту є зіткнення різних світоглядів, різних ідей 

Г. Це драма, у якій дійовими особами виступають символічні образи, що дають змогу відобразити духовне життя людини

варіанти відповідей

1Б, 2Г, 3Б, 4Г

1Г, 2В, 3Б,4А

1В, 2Б, 3Г, 4.А.

1В, 2Г, 3А, 4Б

Запитання 22

Спільна назва літературних напрямів та течій, яким притаманні спроби відобразити нові явища суспільства новими художніми засобами

варіанти відповідей

 модернізм

романтизм

 неоромантизм

 символізм

Запитання 23

Рядки

"Руками по кишенях обмацуючи діри

і ліктями світивши, я фертиком ішов"...

взято із вірша А. Рембо

варіанти відповідей

"Голосівки"

"Вічність"

"П'яний корабель"

  "Моя циганерія"

Запитання 24

Ознаками "нової драми" є всі, КРІМ

варіанти відповідей

відтворює дійсність, моралізує, пропонує конкретний висновок 

внутрішній конфлікт переважає над зовнішнім;

 глядач мав бути залученим до "внутрішньої дії";

усі персонажі важливі, позбавлені однозначних характеристик, і кожен з них має певне значення для розуміння ідейного змісту твору;  

відкритий фінал.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест