Знайдіть портрет Пауля Маара:
Вкажіть героїв твору Туве Янсон:
Укажіть автора твору «Капелюх чарівника»:
Укажіть персонажа твору «Чарлі і шоколадна фабрика»:
Ця героїня кардинально змінила свою зовнішність, набувши фіолетового кольору:
Скільки книжок про Суботика створив Пауль Маар:
Скільки тижнів пану Пляшкеру не вдається повторити дії, які необхідні для повернення Суботика:
Укажіть, кому з персонажів належать ці слова: «Може, цього разу дужче поталанить: я хочу, щоб усі меблі стояли в моїй кімнаті цілі й на своїх місцях, а цей автомобіль — надворі перед будинком!»:
Герой якого твору за свою доброту та вихованість отримав щедру винагороду:
Якою мовою писав Пауль Маар:
Знайди зайве:
Укажіть назву твору, з якого наведено цитату: «Влітку це ще було сяк-так, а от узимку, коли на підлозі цілісіньку ніч віяли крижані протяги, ставало нестерпно. Вони й не мріяли купити кращу хату чи хоч би ще одне ліжко, бо були дуже вбогі»:
Укажіть, про яке літературознавче поняття йдеться у словах: «...Персонаж, який відіграє активну роль у розвитку сюжету, змальований багатогранно у його вчинках і зв’язках з іншими персонажами»:
Цей сенкан характеризує одного із героїв, вивчених вами творів. Хто це:
Самотній, дивний
Керує, вигадує, дивує
Шукає спадкоємця для себе
Геній
Вкажіть назву твору, ідеєю якого стали наступні слова: «Дружба та взаємодопомога, теплі та щирі взаємини, родинне тепло та порозуміння – основа щастя».
Хто створив найбільше ілюстрацій до творів Туве Янсон:
Кому належать ці слова: «Тепер я спробую здійснювати власні бажання самотужки…»:
Коли відбуваються події твору "Капелюх чарівника":
Герой, що вмів грати на губній гармошці:
Хто цей герой: "Колись затягнув Мумі - маму до вирви й засипав їй очі піском":
Назвіть ім’я хлопчика, який дуже любив дивитися телевізор, і крім телевізора його ніщо не цікавило:
Скільки дітей знайшло золоті квитки містера Вонки:
Коли Суботик виконував бажання, то:
З якої країни прийшов до нас твір"Чарліі шоколадна фабрика":
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома