Тести складені В.Ф.Жовтобрюхом та В.В.Паращич. Можна використовувати для перевірки теми під час дистанційного навчання.
Події у повісті "Климко" відбуваються:
Климко жив
Учителька Наталя Миколаївна на базарі:
Наталя Миколаївна не схотіла поміняти сукню на продукти, тому що:
По сіль Климко пішов
Побачивши на базарі стару бабусю, що розказувала про свою неміч, Климко
Климко заплатив шевцеві за тапочки
Побачивши, як поліцаї на базарі почали чіплятися до дівчини, Климко
Тітка Марина не хотіла відпускати Климка, тому що
Чим пригощала тітка Марина Климка?
Климко добирався додому
Климко загинув
Головна думка повісті "Климко" - це
Прочитайте уривок і визначте, з якого він твору.
Сонце, мабуть, тільки що зійшло, бо від скирти через тік і ще далі на стернях лежала довга тінь у сизій росі, солодко пахло втоптаним у землю набубнявілим житом, що вже вкинулося у ключечки, та сухими мишачими гніздами...
Прочитайте уривок, які художні засоби в ньому виділено.
У степу було тихо. Блищали од сонця стерні і ковила понад шляхом, сріблилася важка, обвішана разочками роси павутина. Вдалині, між телеграфними стовпами і некрутими пагорбами, мріли рожеві, мов спалахи багать, крейдяні гори. Десь там, біля тих гір... було велике місто..., а поміж горами, просто на землі, лежала брилами сіль, - бери, скільки здужаєш.
Павло, герой твору "Скарб", виріс таким ледачим, тому що
Коли не стало батьків, про господарство Павла дбали
Павло розбагатів ще більше, коли
Люди не хотіли такого щастя як у Павла, тому що
Сільські парубки, ідучи шукати скарб, захотіли взяти із собою лінивого Павла, щоб
Скарб, який отримав Павлусь, виявився
Мишці, з однойменного оповідання Б.Лепкого, було соромно за людей, тому що
Мишці її сестри з міста скаржилися
Хазяї Мишки дуже розбагатіли, тому що
Мишка вирішила погризти гроші своїх господарів, тому що
Установіть відповідність між героями та творами.
ТВОРИ
1 "Климко"
2 "Мишка"
3 "Скарб"
4 "Ой на горі та женці жнуть"
ГЕРОЇ ТВОРІВ
А швець
Б господар
В мати
Г Сагайдачний
Д дядько Себастьян
Установіть відповідність між героями та їх авторами.
АВТОРИ
1 Б.Лепкий
2 Гр.Тютюнник
3 О.Стороженко
4 М.Стельмах
ТВОРИ
А "Климко"
Б "Скарб"
В "За сестрою"
Г "Гуси-лебеді летять"
Д "Мишка"
"Крила людини", за Ліною Костенко, - це
"Крила" людини, на думку Л.Костенко, складаються
Чайка, за поезією Ліни Костенко, - це образ
Чайка пливла по річці
Незвичайність чайки, яка пливла на крижині, у тому, що
Чайка пливе
Прочитайте рядки й визначте, який художній засіб у них ужито.
В цьому році зима
Не вдягала білої свити,
Часом вже й приміряла,
Та хтось її зразу вкрав.
Анну засудили за те, що вона
Якої шкоди, на думку сусіда, йому завдали кольорові миші?
Анна виготовляла кольорових мишей
Що означає вислів: "Життя - це справа без гарантій"?
Що означають рядки:
Вони були нормальні і здорові,
А ця чаклунка збила їх з пуття...
Фразеологізм "збити з пуття" означає
У вірші "Кольорові миші" часто повторюється слово "сірий", тому що
Установіть відповідність між героями й творами.
ГЕРОЇ
1 дідок старесенький, кропив′яний
2 Анна
3 натхненна людина
4 птах, який мешкає як на морських просторах, так і на внутрішніх водоймах
ТВОРИ
А "Пісенька про космічного гостя"
Б "Чайка на крижині"
В "Кольорові миші"
Г "Дощ плив..."
Д "Крила"
Установіть відповідність між художніми засобами та їхніми назвами.
ХУДОЖНІ ЗАСОБИ
1 зима не вдягла..свиту; правда пташина
2 дідок старесенький
3 струшується сад, як парасолька
4 порожній шлях
НАЗВИ
А гіпербола
Б епітети
В метафори
Г зменшено-пестливі слова
Д порівняння
Установіть відповідність між ідеями та творами.
ІДЕЯ
1 засудження тих, хто за індивідуальність, творчу думку переслідує іншу людину
2 уславлення води, як життєдайної, цілющої сили
3 возвеличення любові до рідного краю, до всього, що з ним пов′язано
4 шанування духовних цінностей, які роблять людину багатою
НАЗВИ ТВОРІВ
А "Дощ полив"
Б "Кольорові миші"
В "Ой на горі та й женці жнуть"
Г "Крила"
Д "Чайка на крижині"
Установіть відповідність між уривками з поезій та їхніми назвами.
УРИВКИ
1 Багряне листя, кілька тих листочеів,
останнє листя із кленових віт...
2 Струшується сад, як парасолька.
Мокрі ниви, і порожній шлях...
3 Немає поля, то буде воля.
Немає пари, то будуть хмари...
4 В цьому році зима не вдягала білої свити,
Часом вже й приміряла, та хтось її зразу крав.
НАЗВИ
А "Чайка на крижині"
Б "Крила"
В "Кольорові миші"
Г "Дощ полив"
Д "Ой на горі та й женці жнуть"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома