Контрольна робота. Поетичне бачення світу

Додано: 26 березня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 106 разів
12 запитань
Запитання 1

Лірика – це…

варіанти відповідей

пейзаж;     

    поезія;       

художнє означення

Запитання 2

Характерними ознаками віршованої мови є

варіанти відповідей

метафори та порівняння;   

епітети, уособлення;

рима та ритм

Запитання 3

Хоку (хайку) – це

варіанти відповідей

трирядковий вірш;

чотирирядковий вірш;   

шестирядковий вірш

Запитання 4

Мацуо Басьо є представником літератури:

варіанти відповідей

    китайської;    

шотландської

   японської

Запитання 5

Що нового відкривають для людей хайку М.Басьо?

варіанти відповідей

нові невідомі країни;   

красу, яка поруч;     

дивовижних тварин

Запитання 6

Твір “На всохлу гілку

сів ночувати крук.

Глибока осінь” за жанром є…

варіанти відповідей

ліричним віршем; 

поемою; 

хайку.

Запитання 7

Р. Бернс є представником літератури:

варіанти відповідей

американської;

італійської;

 шотландської;   

японської

Запитання 8

Твір “Моє серце в верховині” Р. Бернса за жанром є

варіанти відповідей

ліричним віршем;     

поемою;

хайку

піснею

Запитання 9

Характерна риса творів Р. Бернса – це

варіанти відповідей

соціальна спрямованість;

фольклорна основа;

філософська спрямованість

Запитання 10

Г. Лонгфелло є представником літератури:

варіанти відповідей

американської;

італійської

шотландської;

японської.

Запитання 11

Твір “Пісня про Гайавату” Г. Лонгфелло за жанром є

варіанти відповідей

ліричним віршем;   

поемою;

хайку

Запитання 12

Які віршовані рядки належать Г. Лонгфелло:

варіанти відповідей

“Запаліть люльки на згоду

І живіть навік братами!”;

“Моє серце в верховині, де б не був я сам”;

“Не вірю я чужим очам, а вірю я своїм очам”.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест