Контрольна робота "Поетичне бачення світу" (творчість Мацуо Басьо, Г. Лонгфелло)

Тест виконано: 183 рази
12 запитань
Запитання 1

Своєрідність культури Японії полягає у тому, що вона пов’язана з:

варіанти відповідей

політикою

філософією та мистецтвом

реальним життям

Запитання 2

Хайку складається з:

варіанти відповідей

трьох римованих рядків

трьох неримованих рядків

п’яти неримованих рядків

Запитання 3

Основною темою хайку М. Басьо є:

варіанти відповідей

світ природи і людини в ньому

значення поета і поезії

боротьба із соціальною несправедливістю

Запитання 4

Гітчі – Маніто з поеми« Пісня про Гайавату» це:

варіанти відповідей

шаман

великий дух

верховний вождь

Запитання 5

За жанром твір «Пісня про Гайавату» є:

варіанти відповідей

поемою

віршем

романом у віршах

Запитання 6

У чому, за словами Гітчі - Маніто, сила племен

варіанти відповідей

у кількості зброї

  

  

у кількості хоробрих воїнів

у згоді між племенами

Запитання 7

Ім'я Гайавата означає :


варіанти відповідей

герой

 

  добро

  

пророк, учитель,

Запитання 8

З якою метою Гітчі-Маніту піднявся на вершину Гір скелястих?



варіанти відповідей

 щоб викурити люльку

  щоб скликати племена на нараду

  щоб оглянути свої володіння

Запитання 9

Вожді побігли до берегів річки



варіанти відповідей

захопити територію

  напоїти своїх коней

  змити фарби - плями бою

Запитання 10

До чого закликає Г. Лонгфелло своєю «Піснею про Гайавату», головна думка твору?


варіанти відповідей

 допомагати іншим у тяжку хвилину

 вірити в свої сили, ніколи не впадати у відчай

заклик до єднання і припинення племінних чвар

Запитання 11

Великий за обсягом віршований твір з ліричним або оповідним сюжетом, в якому порушуються важливі проблеми минулого, сучасного і майбутнього - …

варіанти відповідей

байка;

вірш;

поема;

балада.

Запитання 12

Хто такий Гайавата?

варіанти відповідей

вигаданий персонаж;

історична особа;

верховний бог для індіанців;


один із друзів Лонгфелло.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест