1. Якісними є всі прикметники рядка
2. Неправильно форму ступеня порівняння утворено в реченні
3. Правильно утворені всі присвійні прикметники в рядку
4. Усі прикметники пишемо з не разом.
5. Усі складні прикметники пишемо через дефіс
6. нн на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
7. З’ясуйте, у яких із поданих слів на місці пропуску треба писати знак м’якшення: мален…кий, тонесен…кий,козац...кий, повнісін…кий, мокрісін…кий.
8. Вкажіть прикметник у простій формі вищого ступеня порівняння:
9. Однаковий ступінь порівняння мають усі прикметники рядка:
10.Визначте синтаксичну роль виділеного прикметника у реченні.
Ще терпнуть дерева під гнітом грудневої криги. (Л.Весела)
11.Не утворюють ступенів порівняння всі прикметники рядка:
12. Виділений прикметник виконує роль означення в реченні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома