Прочитайте текст і виконайте завдання .
[1]На синіх долонях вечора темним смутком горбатився старий вітряк і в благанні простягав руки чи то до неба, чи то до людей. [2]Звикши до праці, до гурту, він німотно карався без них, і тихі сльози скапували з його крил. [3]Та ось поволеньки, не вірячи собі, заскрипіли крила, задзвеніло зерно і зашелестів несміливий теплий струмочок борошна, на якому тримається хліборобська доля. [4]А над степом стояла така тиша,що було чути, як знизу дихає найважчий колос, а згори випадають холодні роси.
У першому реченні прикметників
Прочитайте текст і виконайте завдання
[1]На синіх долонях вечора темним смутком горбатився старий вітряк і в благанні простягав руки чи то до неба, чи то до людей. [2]Звикши до праці, до гурту, він німотно карався без них, і тихі сльози скапували з його крил. [3]Та ось поволеньки, не вірячи собі, заскрипіли крила, задзвеніло зерно і зашелестів несміливий теплий струмочок борошна, на якому тримається хліборобська доля. [4]А над степом стояла така тиша,що було чути, як знизу дихає найважчий колос, а згори випадають холодні роси.
Не можна утворити ступені порівняння від прикметника
Прочитайте текст і виконайте завдання
[1]На синіх долонях вечора темним смутком горбатився старий вітряк і в благанні простягав руки чи то до неба, чи то до людей. [2]Звикши до праці, до гурту, він німотно карався без них, і тихі сльози скапували з його крил. [3]Та ось поволеньки, не вірячи собі, заскрипіли крила, задзвеніло зерно і зашелестів несміливий теплий струмочок борошна, на якому тримається хліборобська доля. [4]А над степом стояла така тиша,що було чути, як знизу дихає найважчий колос, а згори випадають холодні роси.
Прикметник найвищого ступеня порівняння вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4.
[1]На синіх долонях вечора темним смутком горбатився старий вітряк і в благанні простягав руки чи то до неба, чи то до людей. [2]Звикши до праці, до гурту, він німотно карався без них, і тихі сльози скапували з його крил. [3]Та ось поволеньки, не вірячи собі, заскрипіли крила, задзвеніло зерно і зашелестів несміливий теплий струмочок борошна, на якому тримається хліборобська доля. [4]А над степом стояла така тиша,що було чути, як знизу дихає найважчий колос, а згори випадають холодні роси.
Прикметники м’якої групи є в реченні
Лише якісні прикметники вжито в рядку
Лише відносні прикметники вжито в рядку
Присвійний прикметник вжито в словосполученні
Суфікс -ев- пишеться на місці пропуску в слові
Літера -і- пишеться на місці пропуску в усіх словах рядка
10. Правильно утворено ступінь порівняння прикметників
Подвоєні -нн- треба писати в обох словах рядка
НЕ треба писати окремо із наступним словом у реченні
НЕ треба писати окремо із наступним словому реченні
Через дефіс потрібно писати прикметники
Разом потрібно писати прикметники в рядку
Присудок виражений прикметником у реченні
Присудок виражений прикметником у реченні
Подвоєні -нн- треба писати в обох словах рядка
Встановіть відповідність
1 антоніми 2 синоніми 3 епітети
А Не полишай старого друга, адже новий не буде схожий на нього.
Б Усякого схвалення гідний той, хто поєднав приємне з корисним.
В Сплав золотого серця й залізної волі ─ найрідкісніший.
Г Звуковий або фонетичний запис слова передає його правильне звучання.
Установіть відповідність.
1 якісний прикметник 2 присвійний прикметник 3 відносний прикметник
А лисячий
Б широкий
В зимовий
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома