Виділіть рядок, у кому всі слова - прикметники:
Позначте рядок, у якому всі слова - відносні прикметники:
Виділіть речення, в якому прикметник виступає присудком:
Які ступені порівняння мають прикметники?
Виділіть рядок, у якому всі слова - прикметники м’якої групи:
Лише якісні прикметники вжито у рядку:
Правильно утворено ступінь порівняння прикметника:
НЕ треба писати разом із наступним словом у реченні:
Подвоєні літери –нн- треба писати в обох словах рядка:
Разом треба писати обидва прикметники в рядку:
Знайдіть речення, у якому прикметник перейшов у іменник:
Позначте рядок, у якому всі прикметники пишуться через дефіс
Виберіть рядок, у якому правильно утворені ступені порівняння:
Вкажіть рядок, у якому всі прикметники якісні:
Букву о на місці пропуску треба писати в обох словах рядка:
Укажіть ряд прикметників, записаних без помилки:
нн на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
З’ясуйте, у яких із поданих слів на місці пропуску треба писати знак м’якшення:
гарнен…кий, тонесен…кий, чистісін…кий, малюсін…кий.
Окремо НЕ з прикметником треба писати в реченні:
Вкажіть прикметник у простій формі вищого ступеня порівняння:
Виділений прикметник виконує роль означення в реченні:
Однаковий ступінь порівняння мають усі прикметники рядка:
Визначте синтаксичну роль виділеного прикметника у реченні.
Ще терпнуть дерева під гнітом грудневої криги. (Л.Весела)
Не утворюють ступенів порівняння всі прикметники рядка:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома