Продовжіть визначення: «Прислівник – це незмінна самостійна частина мови, що …»
Вкажіть серед поданих слів прислівник.
Укажіть речення, у якому є прислівник у формі найвищого ступеня порівняння.
Визначте спосіб творення прислівника ПОВСЯКЧАС.
Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться через дефіс.
З’ясуйте, в якому з речень виділене слово є НЕ прислівником, а іменником з прийменником.
Визначте, яким членом речення виступає виділений прислівник.
Де сила панує, там правда мовчить (Нар.творчість).
Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться разом.
Вкажіть прислівник, що означає причину.
Проаналізуйте подані прислівники і визначте серед них «зайвий».
З’ясуйте, яку з форм ступенів порівняння прислівників утворено НЕПРАВИЛЬНО.
Вкажіть речення з прислівником у формі вищого ступеня порівняння.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома