Контрольна робота. Прислівник.

Додано: 7 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 120 разів
36 запитань
Запитання 1

Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням

1. мало                    А. причини

2. навприсядки         Б. часу

3. післязавтра           В. способу дії

4. згарячу                  Г. міри й ступеня дії

варіанти відповідей

1.Г, 2 В, 3.А , 4.Б,

 

  1.А, 2.Г, 3.Б, 4.В,

 1.Г, 2.А, 3.Г, 4.В,

 1.Г, 2.В, 3.Б, 4.А,

Запитання 2

Серед поданих слів обери прислівник.

варіанти відповідей

 Далечінь

 

 Далекий

  

Далеко

  Далекі

Запитання 3

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться разом

варіанти відповідей

ліво/руч, ні/коли, якось/то, в/ранці

не/далеко, босо/ніж, хіба/що, аби/де

ні/трохи, де/далі, хтозна/якого, все/таки

в/перше, у/тричі, де/коли, не/впинно

рік/роком, рано/по/раненьку, без/вісти, на/тще/серце

Запитання 4

Літеру і треба писати на місці всіх пропусків



варіанти відповідей

 поноч.., до реч.., утрич..

 

  заввишк.., заоч.., опівноч..


  укуп.., напівдороз… навік..


   по-вовч.., навесн.., удвіч..

Запитання 5

ОКРЕМО пишемо прислівник з часткою НЕ в реченні

варіанти відповідей

Дім, у якому не живуть, не/одмінно зруйнується.

 Не/завтра добрим словом, а сьогодні озватися б хоч пошепки до вас.

Дзвін був не/вимовно ласкавий.

Смішний початок не/рідко закінчується сльозами.

Запитання 6

Укажи прислівники, які пишуться через дефіс:

варіанти відповідей

мало/по/малу, хтозна/як, чим/раз

тихо/тихо, десь/то, як/небудь

по/друге, будь/що/будь, на/зустріч

будь/де, по/серпневому саду, сяк/так

Запитання 7

Незмінна частина мови, яка називає ознаку дії або пояснює, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована це

варіанти відповідей

 Іменник


  Прикметник

 Дієслово


  Прислівник

Займенник


Запитання 8

РАЗОМ треба писати прислівник у реченні:

варіанти відповідей

Що/вечора дівчинонька в садочок виходить.

У неділю вранці/рано поле вкрилося туманом.

І блідий місяць на ту пору із хмари де/де визирав.

Без ворогів можна в світі як/небудь прожити.

Запитання 9

Прислівники мають закінчення?

варіанти відповідей

так

ні

деякі

Запитання 10

Прочитай вірш, порахуй кількість ужитих у ньому прислівників.


Гарно, весело у полі,

Синь ясна на видноколі.

Сонце лагідно сміється,

І тепло так щедро ллється!

варіанти відповідей

3

4

5

6

Запитання 11

Прислівник НАПАМ'ЯТЬ належить до розряду:

варіанти відповідей

способу дії

місця;

причини;

якісно-означальні.

Запитання 12

У якому рядку ступені порівняння прислівників утворено НЕПРАВИЛЬНО.

варіанти відповідей

Високо - вище, вузько - вужче, гучно - гучніше.

Рішуче - найрішучіше, важливіше - найважливіше, довше - найдовше

Високо - високіше, дуже - дуще, тонко - більш тонкіше

Рясно - більш рясно, строго - більш строго, гучно - більш гучно

Запитання 13

Знайти рядок, у якому з усіх слів можна утворити прислівники

варіанти відповідей

гарний, прийти, німий, працюючи

прекрасний, неперевершений, тихий, мудрий

варити,створений, світ, мудрий

Запитання 14

Усі прислівники пишуться з двома -НН у рядку:

варіанти відповідей

прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;

 невпин..о, заквітчан..о, живописн..о;

рівнин..о, туман..о, спросон..я;

 бажан..о, попідтин..ю, перлин..о.

Запитання 15

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться ЧЕРЕЗ ДЕФІС:

варіанти відповідей

по/французьки, ні/коли, яко/сь

часто/густо, будь/де, по/сусідськи

казна/коли, з/давна, по/товариськи

казна/як, десь/інде, тим/часом

Запитання 16

У якому реченні ПРАВИЛЬНО виділено прислівник?

варіанти відповідей

У день такий на землі розцвітає весна

Бажаємо здоров'я в день народження

Він не звик відпочивати вдень

У той день вони зустрінуться знову

Запитання 17

Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:

варіанти відповідей

віч-на-віч;

сам-на-сам;

.вгорі;

як-небудь.

Запитання 18

Через дефіс пишуться всі прислівники рядка

варіанти відповідей

сам/на/сам, по/домашньому, коли/небудь

по/лицарськи, як/небудь, у/двічі

якось/то, хтозна/куди, коли/небудь

де/не/де, в/основному, по/четверо

під/гору, хоч/не/хоч, далеко/таки

Запитання 19

Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника

варіанти відповідей

зручно — більш зручно — найбільш зручніше;

гаряче — більш гарячіше — найбільш гаряче;

довго — більш довго — більш найдовше;

радісно — більш радісно — найбільш радісно;

Запитання 20

У реченні " Хлопець ... стукнув дверима" пропуск можна заповнити кожним із зазначених прислівників, ОКРІМ

варіанти відповідей

зопалу

спересердя

невгамовно

ненароком

Запитання 21

Укажіть рядок, у якому всі слова - прислівники.

варіанти відповідей

Вічно, темно, біжучи, жовто.

Голосно, ліворуч, день у день, безумовно.

По-іншому, коротко, викрикуючи, сумно.

Один, вільно, зранку, дивно.

Запитання 22

Прислівники містяться в усіх словосполученнях рядка.

варіанти відповідей

Стежка праворуч, найглибше море, зробив краще.

Йшов навпростець, добре ставлення, коштувати дорожче.

Тепліше пальто, стріляв влучніше, робити по-чесному.

Дивитися вовком, зібралися вдруге, одягатися тепліше.

Запитання 23

Укажіть спосіб творення прислівників по-козацьки, , зверху, поодинці.

варіанти відповідей

префіксальний

суфіксальний

префіксально-суфіксальний

перехід з інших частин мови

складання слів чи їхніх основ

Запитання 24

Одну Н на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

тума..о, несподіва..о, зра..я

позмі..о, несказа..о, височе..о

слухня..о, шален..о, ризикова..о

гуман..о, попідвікон..ю, стомлен..о

Запитання 25

РАЗОМ треба писати НЕ з усіма прислівниками в рядку

варіанти відповідей

не/вдовзі; не/винно; не/весело, а сумно

не/притомно, не/щодавно, не/забаром

не/хотя, не/по-нашому, не/ймовірно

не/самовито, не/порушно, не/зовсім

Запитання 26

Через ДЕФІС треба писати всі прислівники писати в рядку

варіанти відповідей

по/сусідськи, що/ранку, часто/густо, більш/менш

вряди/годи, коли/не/коли, по/літньому, босо/ніж

хтозна/коли, з давніх/давен, довго/довго, по/братерськи

сяк/так, не сьогодні/завтра, аби/куди, давним/давно

Запитання 27

ОКРЕМО треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

по/закону, на/провесні, до/смаку

в/цілому, до/побачення, з/гарячу

пліч/о/пліч, на/радість, на/жаль

без/сумніву, в/основному, раз/у/раз

Запитання 28

Виділене слово є прислівником і його треба писати РАЗОМ у реченні

варіанти відповідей

Вивчення на/пам'ять має бути свідомим.

Речі переховали в/купі сіна.

Олег підійшов до/дому батька.

Туристи піднялися на/гору Говерла.

Запитання 29

Помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядках

варіанти відповідей

більш зручно

менш тепліше

якнайтихесенько

більш голосно

найбільш пізніше

поганіше

Запитання 30

Укажіть, від яких прислівників НЕ можна утворити ступені порівняння

варіанти відповідей

раненько

прекрасно

сміливо

гучно

забагато

рано

навмисне

Запитання 31

У якому рядку потрібно писати букву "и"

варіанти відповідей

зарад..., зовн..., поноч...

по-вовч..., безвіст..., анітрох...

удвіч.., по-ведмеж.., заоч..

по-заяч.., почаст.., вноч...

Запитання 32

Окремо з НІ пишемо прислівники

варіанти відповідей

  ні/де, ні/куди

ні\сяк\ні/так

 ні/як, ні/коли

  ні/куди, ні/звідки

Запитання 33

ПОМИЛКУ в написанні прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

вряди-годи, так-то, по-господарськи

сяк-так, абиде, по-англійськи,

 десь-інде, десь-то, по-господарству

 десь-інколи, ось-то, по-вовчи

Запитання 34

Скільки прислівників у реченні: "Щойно блідий ранок несміливо зазирнув у вікна..."

варіанти відповідей

1

2

3

немає зовсім

Запитання 35

Знайдіть речення, у якому НІ з прислівником пишеться ОКРЕМО.

варіанти відповідей

 (Ні)де я не бачив такої краси.

 Я (ні)трохи не шкодував про витрачений час.

Бабусі виповнилося (ні)багато (ні)мало - шістдесят років.

Я (ні)коли не буду говорити неправду.

Запитання 36

Із двома дефісами пишуть прислівники в рядку:

варіанти відповідей

 раз/у/раз, день/у/день, один/в/один;

 з/боку/на/бік, з/дня/на/день, час/від/часу;

 будь/що/будь, коли/не/коли, хоч/не/хоч

де/не/де, віч/на/віч, рік/у/рік.  

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест