Прочитай вірш, порахуй кількість ужитих у ньому прислівників.
Гарно, весело у полі,
Синь ясна на видноколі.
Сонце лагідно сміється,
І тепло так щедро ллється!
У якому рядку ступені порівняння прислівників утворено НЕПРАВИЛЬНО.
Прислівник виконує роль присудка в реченні
Разом треба писати прислівник у реченні:
Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
Через дефіс пишуться всі прислівники рядка
Літеру і треба писати на місці всіх пропусків
Укажи прислівники, які пишуться через дефіс:
Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться разом
Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням
1. занадто А. причини
2. навприсядки Б. часу
3. післязавтра В. способу дії
4. зозла Г. кількісно-означальний
У якому реченні ПРАВИЛЬНО виділено прислівник?
Укажіть спосіб творення прислівників по-козацьки, , зверху, поодинці.
Одну Н на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
РАЗОМ треба писати НЕ з усіма прислівниками в рядку
Виділене слово є прислівником і його треба писати РАЗОМ у реченні
Окремо з НІ пишемо прислівники
Із двома дефісами пишуть прислівники в рядку:
Прислівники поділяються на такі розряди:
Помилку у творенні ступеня порівняння прислівників допущено в рядку:
У якому рядку всі прислівники вищого ступеня?
Окремо всі прислівники та прислівникові сполучення слід писати в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома