Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:
Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:
Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:
У якому рядку не від усіх прислівників можна утворити ступені порівняння?
У якому рядку всі прислівники пишуться через дефіс?
Виберіть рядок, у якому всі прислівники пишуться з –нн-.
Виберіть рядок із прислівниками, які з часткою не пишуться окремо.
Вкажіть, які морфологічні ознаки має прислівник
Літеру и треба писати на місцівсіх пропусків у варіанті
Виділена сполука не є прислівником і її треба писати окремо у рядку
Виділене слово є прислівником у реченні
Прислівник виступає в ролі присудка у реченні
У реченні Ніч (не) рухомо тишею блищить, і радість (не) сподівано зросла, мов крила за плечима. прислівники з НЕ пишуться
Скільки прислівників вжито у реченнях?
1. Чудово було тут, на Дніпрі! 2. Широко, на кілька верстов розметнувся він, спокійно плинучи під сонцем до моря. 3. Святково мигтять чайки над небесно чистою водяною рівниною, біліють вітрильники, снують шаланди, підходять плоти... 4. Сила-силенна води, чистої, свіжої, солодкої, плине і плине кудись до моря. 5. Багатий нею Дніпро, багатший за всякого царя. 6. Весь ярмарок, згоряючи від спраги, черпає з нього пригорщами, кухлями, тисячами відер, та в ньому не меншає анітрохи. 7. Найвправніші нирці не можуть сягнути дна в його холодних глибинах. 8. Як добре, що належить він усім, однаково привітний та щедрий до кожного...
Порада: для того, щоб не помилитись, випишіть усі прислівники з речень, порахуйте
Прислівник напам’ять до розряду:
Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням
1. чемно А. причини
2. навприсядки Б. часу
3. післязавтра В. способу дії
4. згарячу Г. міри й ступеня дії
5. трохи Д. якісно-означальні
Установити відповідність між прислівником та способом його творення
1. низько А. основоскладання
2. праворуч Б. префіксально-суфіксальний
3. здалека В. суфіксальний
4. бігом Г. перехід однієї частини мови в іншу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома