Контрольна робота. Прислівник як частина мови

Додано: 17 березня 2021
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 451 раз
17 запитань
Запитання 1

Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:


варіанти відповідей

А вгорі, весело, щасливо, світло;


Б м’яко, погано, каліграфічно, внизу;


В яскраво, мудро, міцно, твердо;


Г наскрізь, сьогодні, рано, мовчки.


Запитання 2

Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:

варіанти відповідей

А багато — більше — найбагато;


Б тяжко — тяжіше — найтяжіше;


В товсто — товеше — найтовеше;


Г струнко — стрункіше — найстрункіше.


Запитання 3

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:

варіанти відповідей

А з/дня/на/день, по/третє, в/решті/решт, на/радість;


Б на/жаль, рік/у/рік, сама/самотою, до/пари;


В де/не/де, в/літку, по/перше, хоч/не/хоч;


Г сам/на/сам, будь/коли, з роду/в/рід, на/ходу.

 


Запитання 4

У якому рядку не від усіх прислівників можна утворити ступені порівняння?

варіанти відповідей

А. Рішуче, багато, щойно, тихо, далеко.

Б. Гарно, красиво, корисно, весело, завзято.

В. Лукаво, мало, міцно, швидко, дбайливо.

Г. Глибоко, рано, швидко, легко, вузько.

Д. Дорого, голосно, важко, просто, зручно.

Запитання 5

У якому рядку всі прислівники пишуться через дефіс?

варіанти відповідей

А. По/перше, по/вашому, ні/куди, на/весні, на/зло.

Б. Будь/як, по/братерськи, в/голос, з давніх/давен, на/певно.

В. Хтозна/де, коли/не/коли, на/бік, у/перше, на/вигляд.

Г. По/нашому, де/не/де, віч/на/віч, часто/густо, казна/коли.

Д. З/верху, по/казахському, ні/коли, казна/де, раз/у/раз.

 

Запитання 6

Виберіть рядок, у якому всі прислівники пишуться з –нн-.

варіанти відповідей

А. Гума…о, актив…о,безуми…о,організова…о,со…о.

Б. Відмі…о,стара…о,несказа…о,свяще…о,щоде…о.

В. Незрівня…о, негада…о,самовідда…о,нездола…о,дореч…о.

Г. Невгамов…о,впевне…о,відда…о,шале…о,радіс…о.

Д.Багря…о,не поруш…о,невтом…о,безпереста…о,невпи…о.

 


Запитання 7

Виберіть рядок із прислівниками, які з часткою не пишуться окремо.

варіанти відповідей

Не/легко, не/тяжко,не/прудко,не/важко,не/вгамовано

Не/рішуче,не/стійко,не/наполегливо,не/рано,не/значно

Не/можна,не/слід,не/потрібно,не/варто,не/сьогодні, а завтра

Не/сміливо,не/самовито,не/рідко,не/порушно,не/часто

Запитання 8

Вкажіть, які морфологічні ознаки має прислівник

варіанти відповідей

Рід,число, відмінок

Час,спосіб

Незмінність, час

Незмінність

Запитання 9

Літеру и треба писати на місцівсіх пропусків у варіанті

варіанти відповідей

по - ведмеж.., удвіч.., навпак..

навскос.., настільк..., зарад..

докуп.., навкруг.., наспод..

зовн.., мовчк..., по - китайськ..

Запитання 10

Виділена сполука не є прислівником і її треба писати окремо у рядку

варіанти відповідей

З/верху гори відкривається чудовий краєвид.

Удосвіта дві зіроньки зустрілися в/горі.

Осінь - це життя, що гомонить по/своєму.

На/дворі повітря було особливо чисте, бадьоре.

Запитання 11

Виділене слово є прислівником у реченні

варіанти відповідей

Старому та хворому годи завжди, як малому.

(Годи від слова "годити", "догоджати")

Мені стало якось ніяково.

Тоді на Волині було невеличке село.

Він говорив, не поспішаючи нікуди.

Запитання 12

Прислівник виступає в ролі присудка у реченні

варіанти відповідей

Вона зробила це мимохідь.

У будинку неподалік світилося.

У лісочку було прохолодно.

Наша подорож була вдалою.

Запитання 13

У реченні Ніч (не) рухомо тишею блищить, і радість (не) сподівано зросла, мов крила за плечима. прислівники з НЕ пишуться

варіанти відповідей

в обох випадках окремо

в обох випадках разом

перше слово пишеться з НЕ окремо, друге - разом

перше слово пишеться з НЕ разом, друге - окремо

Запитання 14

Скільки прислівників вжито у реченнях?


1. Чудово було тут, на Дніпрі! 2. Широко, на кілька верстов розметнувся він, спокійно плинучи під сонцем до моря. 3. Святково мигтять чайки над небесно чистою водяною рівниною, біліють вітрильники, снують шаланди, підходять плоти... 4. Сила-силенна води, чистої, свіжої, солодкої, плине і плине кудись до моря. 5. Багатий нею Дніпро, багатший за всякого царя. 6. Весь ярмарок, згоряючи від спраги, черпає з нього пригорщами, кухлями, тисячами відер, та в ньому не меншає анітрохи. 7. Найвправніші нирці не можуть сягнути дна в його холодних глибинах. 8. Як добре, що належить він усім, однаково привітний та щедрий до кожного...


Порада: для того, щоб не помилитись, випишіть усі прислівники з речень, порахуйте


варіанти відповідей

9

11

7

10

Запитання 15

Прислівник напам’ять до розряду:

варіанти відповідей

способу дії

місця

причини

якісно-означальні

Запитання 16

Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням

1. чемно                    А. причини

2. навприсядки         Б. часу

3. післязавтра           В. способу дії

4. згарячу                  Г. міри й ступеня дії

5. трохи                    Д. якісно-означальні

варіанти відповідей

1. Д, 2. В, 3. Б, 4. А, 5. Г

1. А, 2. Г, 3. Б, 4. В, 5. Д

1. Д, 2. А, 3. Г, 4. В, 5. Г

Запитання 17

Установити відповідність між прислівником та способом його творення

 

1. низько                 А. основоскладання

2. праворуч             Б. префіксально-суфіксальний

3. здалека               В. суфіксальний

4. бігом                    Г. перехід однієї частини мови в іншу

варіанти відповідей

1. А, 2. Г, 3. В 4. А

1. Г, 2. Б, 3. А, 4. В

1. В, 2. А, 3. Б, 4. Г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест