Контрольна робота Реальність і вигадка в художній літературі

Додано: 29 січня
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
17 запитань
Запитання 1

Визначте коло проблем, які авторка порушує у повісті «Полліанна».

(3 відповіді)

варіанти відповідей

важке становище дітей-сиріт у суспільстві

прекрасне життя, щасливе дитинство

ставлення до бідних і знедолених

пошук щастя і кохання, пошук сенсу життя

радість дитинства у чужій сім’ї

Запитання 2

спадок дівчинці перепало всього

варіанти відповідей

кілька монет

кілька книжок

кілька суконь у клітинку

невеличка, пуста валіза

Запитання 3

Чому тітка Поллі погодилась взяти на виховання Поліанну?

варіанти відповідей

Через почуття провини перед

матір’ю Поліанни

Їй було шкода дівчинку

Боялась людського осуду

Через почуття обов’язку

Запитання 4

Вкажіть рядок, у якому правильно названо друзів Полліанни.

варіанти відповідей

Джиммі Бін, Міллі, Гек, тітка

Поллі, лікар Чілтон,Том Сойєр,Пол

Форд

Тітка Поллі, Джиммі Бін, місіс

Сноу, Джон Пендлтон, Ненсі, лікар

Чілтон.

Джон Пендлтон, Чарлі Бакет, Віллі

Вонка, Пол Форд, лікар Чілтон.

Ненсі, Тімоті, Том, місіс Сноу,

Беккі, містер Джон Пендлтон,

Джиммі Бін, лікар Воррен

Запитання 5

До кого першого в місті пішла за дорученням тітки Поллі Полліанна?

варіанти відповідей

До Джона Пендлтона

До місіс Форд

До місіс Сноу.

До лікаря Чілтона.

Запитання 6

У яку гру грала Аліса, щоб обсохнути


варіанти відповідей

Біжи-Квадрат 

Гасай-Коло

Співай-Трикутник

Перестрибуй-Коло

Запитання 7

Час, про який пише Л.Керролл - це доба правління...


варіанти відповідей

королеви Єлизавети

королеви Вікторії

королеви Анни Стюарт

королеви Ольги

Запитання 8

Яка дія Кролика зацікавила Алісу


варіанти відповідей

Кролик з цікавістю розглядав Алісу та її сестру

Кролик витяг з кишені годинник і глянув на нього 

Кролик бідкався: "Ой лишенько, ой лишенько! Я спізнююсь!"

Кролик наспівував знайому мелодію

Запитання 9

Про кого Аліса подумала: "На вигляд наче добродушний, але які в нього пазурі та зуби!.. Варто з ним триматися шанобливо"



варіанти відповідей

Шаленого Зайця

Білого Кролика

Чеширського Кота 

Капелюшника

Запитання 10

Про кого йдеться: "Згорнувши руки на грудях, ... сиділа на шапинці й статечно курила довгу кальянову люльку, не звертаючи жодної уваги на те, що діється довкола"


варіанти відповідей

Королеву

Мишу

Алісу

Гусінь

Запитання 11

Якому героєві належать слова: "Якщо у тебе всі вдома, то чого ти тут?"

варіанти відповідей

Гусені

Чеширського Кота 

Капелюшника

Королеви

Запитання 12

Якому героєві належать слова: "З часом треба поводитися правильно"

варіанти відповідей

Чеширського Кота 

Капелюшника

Королева

Миша

Запитання 13

Аліса сказала: "До побачення, ніжки", коли ...

варіанти відповідей

розтягнулась як підзорна труба

полетіла в гості до Шаленого Зайця

не бачила свої ніжки

тікала від Королеви

Запитання 14

Мишка з Алісою не мала бажання розмовляти, бо

варіанти відповідей

та говорила про кішку Діну

бо та говорила про сусідську собаку

бо Мишка налякалася зросту Аліси

бо та постійно говорила про кішку Діну і сусідську собаку

Запитання 15

Упізнай героя. "... велетенською блакитною... Згорнувши руки на грудях, вона сиділа на шапинці й статечно курила довгу кальянову люльку, не звертаючи жодної уваги на те, що діється довкола..."

варіанти відповідей

Королева

Герцогиня

Аліса

Гусінь

Запитання 16

Які вади "вікторіанської" доби розкриває автор у творі?

варіанти відповідей

система освіти, виховання, судочинства

сувору політику суспільного життя Англії: королівський двір та уряд

любов до дітей, повага до дорослих

швидка зміна, рух героїв

політика порівнюється з грою, в якій немає ніяких правил і норм

Запитання 17

Який суд зображений у творі?

варіанти відповідей

автор висміює безглуздість судового процесу

автор показує справедливість судочинства

судовий процес здійснюється не задля захисту прав і свобод

судовий процес здійснюється задля захисту підсудного

судовий процес здійснюється задля інтересу системи "вікторіанської" доби

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест