Який корінь рівняння : х + 6 = 7
Який корінь рівняння : х + 28 = 42
Який корінь рівняння : 204 - у = 136 ( переслати розв'язання вчителю )
Який корінь рівняння : 152 + а = 257 ( переслати розв'язання вчителю )
Який корінь рівняння : 392 - х = 22 ( переслати розв'язання вчителю )
Продовж правило : щоб знайти невідомий від'ємник треба ....
Який корінь рівняння : м - 2092 = 1067 ( переслати розв'язання вчителю )
Який корінь рівняння : 253 - ( у - 459 ) = 138 ( переслати розв'язання вчителю )
Який корінь рівняння = 432 - у = 300
Який корінь рівняння: у - 539 = 613 ( переслати розв'язання вчителю )
продовж правило : щоб знайти невідомий доданок треба ....
який корінь рівняння: 503 - ( 217 - х ) = 421
Який корінь рівняння : 871 - ( х + 157 ) = 384 ( переслати розв'язання вчителю )
який корінь рівняння : х • 5 = 35
який корінь рівняння : х : х = 1
Який корінь рівняння : 0 • х = 8
який корінь рівняння : ( 39 + х ) - 27 = 22 ( переслати розв'язання вчителю )
Який корінь рівняння: у : 16 - 109 = 231 ( переслати розв'язання вчителю )
який корінь рівняння : 40 + х : 70 = 54 ( переслати розв'язання вчителю )
який корінь рівняння : 17 + 6 • ( х • 5 ) = 47 ( переслати розв'язання вчителю )
який корінь рівняння : 92 + 56 : ( 14 - б ) = 100
який корінь рівняння : ( 410 - х ) : 7 + 70 = 120 ( переслати розв'язання вчителю )
продовж правило : щоб знайти невідоме зменшуване треба ....
розв'яжи задачу способом рівняння ( виберіть правильне рівняння )
Ніна задумала число . Якщо до цього числа додати 43 і отриману суму відняти від числа 98 , то одержимо 25 . Яке число задумала Ніна ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома