Контрольна робота. С.Васильченко. Т.Шевченко. П.Тичина. Є.Гуцало

Мета тесту - перевірити рівень засвоєння учнями творчості С.Васильченка, Т.Шевченка, П.Тичини, Є Гуцала.

Додано: 25 квітня 2022
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 787 разів
12 запитань
Запитання 1

Укажіть твір, у якому розповідається про дитинство Тараса Шевченка

         

варіанти відповідей

«Садок вишневий коло хати»  

«В бур’янах»     

«Гаї шумлять»

«Не бував ти у наших краях»

Запитання 2

«Виросте твій син неабияка людина – буде змагатись з панами та царями…». Така доля Тарасові судилася, за словами

     

варіанти відповідей

діда Івана

сільського дяка

пана Енгельгардта

баби повитухи

Запитання 3

Тарас розповідав братові  та сестрі, що він бачив

        

варіанти відповідей

як сонце лягає у золоту колиску

залізні стовпи, що підпирають небо

веселку, що набирає воду у золоті відра

ворота, куди сонце заходить на ніч, як корова в хлів

Запитання 4

Селянську родину Тарас Шевченко описує у вірші

варіанти відповідей

"Садок вишневий коло хати"

"За сонцем хмаронька пливе"

"Мені тринадцятий минало..."

"Тече вода з-під явора..."

Запитання 5

Порівняння вжито в рядку вірша Т. Шевченка

варіанти відповідей

"Садок вишневий коло хати,

Хрущі над вишнями гудуть".

"Сім'я вечеря коло хати,

Вечірня зіронька встає".

"За сонцем хмаронька пливе,

Червоні поли розстилає".

"А туман, неначе ворог,

Закриває море".

Запитання 6

Блакитні простори, весняні ночі в гаях, степ, що ген-ген простягнувся, - це поетичні образи вірша

варіанти відповідей

Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе..."

П. Тичини "Блакить мою душу обвіяла..."

П. Тичини ""Не бував ти у наших краях!"

П. Тичини "Гаї шумлять..."

Запитання 7

У рядку "Щось мріє гай - над річкою" (вірш П.Тичини "Гаї шумлять...") ужито художній засіб

варіанти відповідей

епітет

порівняння

гіпербола

метафора

Запитання 8

Укажіть особливості (4) оповідання

варіанти відповідей

невеликий обсяг

написане поетичною мовою

зображено переважно один епізод

події відбуваються протягом короткого часу

наявність ліричного героя

наявність ремарок

невелика кількість дійових осіб

Запитання 9

Діти врятували лося (оповідання Є.Гуцала ""Лось") із ополонки

варіанти відповідей

прив’язавши за роги до своєї конячини

підклавши йому під черево товсті палиці

прорубавши від берега до ополонки доріжку

попросили допомоги у дядька

Запитання 10

Правильно вказана послідовність подій в оповіданні “Лось”.

1. Лось згадує про переслідування вовчої зграї.

2. Відбулася розмова дядька з хлопчиками.

3. Лось провалився в ополонку.

4. Хлопці подумали, що купається собака.

варіанти відповідей

1 3 4 2

1 4 2 3

3 1 4 2

4 3 1 2

Запитання 11

Уособленням зла в оповіданні Є. Гуцала «Лось» є образ


варіанти відповідей

мисливців

братів

вовчої зграї

дядька Шпичака

Запитання 12

Ідея оповідання Є.Гуцала "Лось" -

варіанти відповідей

зображення порятунку лося дітьми, їхнього протистояння браконьєрові

діти люблять природу, а дорослі - нищать

засудження браконьєрства, заклик бережно ставитися до тварин

не кожна людина любить природу і охороняє її

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест