Які характерні особливості доби Просвітництва?
Художні напрями доби Просвітництва - це ...
Засіб комічного, заснований на приховано-глузливому, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища, - це ...
Ліліпутія є ...
Драматичну напругу баладі "Вільшаний король" надає зіткнення ...
У вірші Гете "Прометей" титан звинувачує Зевса у ...
Урочистий твір, написаний на честь якоїсь видатної особи чи події - це ...
Встановити пропущене слово
..., гарна іскро Божа!
... нас вином сп'яняє ...
... - всесвіту пружина...
....- творчості душа
У кінцівці вірша Г.Гейне "Не знаю, що стало зо мною..." звучить думка, що ...
Що є головним об'єктом уваги автора в поемі "Мазепа"?
Оберіть риси, що притаманні романтизму
Що є кульмінацією твору "Гордість та упередження?
Визначте тему роману "Гордість та упередження"
Характерними ознаки реалізму як літературно-художнього напряму є ...
Назвіть особливість композиції повісті "Гобсек"
"Золото - ось духовна цінність нинішнього суспільства" Кому належить цей вислів?
Який епіграф використав М.Гоголь до твору "Ревізор"?
Чим викликана німа сцена в комедії М.Гоголя "Ревізор"?
За жанром твір "Шинель" - це ...
Генрік Ібсен в п’єсі "Ляльковий дім" порушує проблеми ...
П'єса "Ляльковий дім" за жанром є ...
У фіналі п'єси Нора залишає сім'ю, щоб ...
Втілення рис “нової драми” в “Ляльковому домі” - це ...
Які твердження можуть бути головною думкою твору Б.Шоу "Пігмаліон"?
Визначте проблеми, що підіймає М Булгаков у повісті "Собаче серце"
Художній прийом у літературі та мистецтві, заснований на надмірному перебільшенні або применшенні зображуваного, на поєднанні різких контрастів, сполученні реального з фантастичним, трагічного з комічним - це ...
Антиутопії притаманні ...
Проблематика твору "451 градус за Фаренгейтом"
Встановіть відповідність
1. Механічний пес..............а) символ маніпулювання людиною
2. Книга...............................б) символ тоталітаризму, репресії
3. Телевізор........................в) символ духовності
Визначте ідею твору "451 градус за Фаренгейтом"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома